מצאה מחליף למרסלו? סורו יגיע למבחנים בבני יהודה

איסמעילה סורו
איסמעילה סורו | אלבום משפחתי

הכתומים הודיעו כי הקשר בן ה-19, ששיחק העונה בגומל, ינסה להרשים את אבוקסיס. הקבוצה תעמוד לדין בעקבות הקריאות הגזעניות לעבר עאבד. צפו במיטב הביצועים של סורו

(גודל טקסט)

האם בני יהודה בדרך לחיזוק חדש? הכתומים הודיעו היום (שני) על הגעתו של איסמאילה סורו למבחנים. הקשר בן ה-19 מחוף השנהב שיחק בעונה הקודמת בקבוצת גומל הבלארוסית. סורו הצעיר החל את דרכו בסקסאן המולדבית, במדי רשם 22 הופעות בעונה שעברה. 


כזכור, בקבוצה קיימת אכזבה גדולה ממרסלו, שהושאל בתחילת העונה ממכבי תל אביב. הברזילאי התקשה להטביע חותם כשרשם רק 154 דקות במדי בני יהודה בליגה. בשל היכולת הדלה של הברזילאי, הוא צפוי לסיים את הקדנציה הקצרה במדי הכתומים כבר בחלון ינואר.

 


רשימת הזרים של יוסי אבוקסיס כוללת את אמיליוס זובאס, מאוויס צ'יבוטה, נריוס ואלסקיס ואנטוניו מרשיץ'. האחרון גם לא נמצא בתוכניות של אבוקסיס והוא צפוי לעזוב את הקבוצה במועד ההעברות שייפתח בעוד כחודש. במחזור האחרון נכנעו הכתומים 2:1 לעירוני קריית שמונה, והם מדורגים במקום התשיעי עם 14 נקודות. במחזור הבא אבוקסיס יארח את האקסית, בני סכנין, בתקווה לשוב אל מסלול הניצחונות. עדיין לא ברור האם סורו יצטרף לסגל הקבוצה באופן מיידי או רק בחודש ינואר.  




בנושא אחר, הקבוצה תעמוד לדין בגין קריאות גזעניות במפגש מול קריית שמונה במחזור האחרון. בדו"ח השופט נכתב: "החל מהדקה ה-11 נשמעו נהמות מכיוון היציע שאכלס את אוהדי בני יהודה לעבר אחמד עאבד. בדקה ה-27 חזרו שוב הנהמות לעבר עאבד, בדקה ה-35 כשחזרו שוב הנהמות הנחתי את השופט הרביעי לעדכן את המשקיף ולבקש ממנו שהכרוז יקרא לקהל להפסיק את הנהמות. במידה והם לא יעשו זאת, המשחק יופסק וכך אכן נעשה. לאחר כריזת הכרוז לא נשמעו נהמות נוספות עד לסיום המשחק". 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי