מקורביו של לוזון טענו: אם אלאך לא היה מצרף עוזר, היינו מופתעים

גיא לוזון
גיא לוזון | דני מרון

במכבי חיפה כבר נערכים לצירופו של מאס, ובסביבתו של המאמן הסבירו: "גיא היה ונשאר המאמן הראשי". אלברמן, לויטה, קאיו וקלאוס צפויים לקבל הזדמנות מול הפועל באר שבע בחצי גמר גביע הטוטו

(גודל טקסט)
מכבי חיפה היום (שלישי) לאימונים אחרי יום מנוחה בעקבות המשחק מול מכבי נתניה. הירוקים יתחילו בהכנות לקראת חצי גמר גביע הטוטו מול הפועל באר שבע ביום חמישי, אך במועדון ממשיכים לעסוק בצירופו המתקרב של רוב מאס כאשר ההולנדי צפוי לשמש כעוזרו של גיא לוזון. מאס, שזכה להערכה רבה מצד המנהל המקצועי מו אלאך, צפוי לשמש כאיש אמונו בצוות והדמות המקשרת בינו לבין הצוות המקצועי. בסביבתו של לוזון הבהירו כי הם אינם מתרגשים מהצירופו של מאס והיום אמרו: "אם אלאך לא היה מצרף עוזר מטעמו, היינו מופתעים. גיא היה ונשאר המאמן הראשי". 

לקראת המשחק מול האלופה, בקבוצה הבהירו כי הם לא מזלזלים באף משחק, ואף הסבירו כי אחרי שנים של אכזבות כל תואר יתקבל בברכה, ולכן ירכזו את המאמצים כדי להגיע לגמר. ועדיין, במועדון מודעים לכך כי הדרבי מול הפועל חיפה ביום שני משמעותי הרבה יותר. "אנחנו צריכים ליצור המשכיות של הצלחות וכדי להגיע מוכנים לדרבי, אנחנו צריכים להציג יכולת גבוהה גם ביום חמישי", סיפרו במועדון. 


הצוות המקצועי מתכנן לערוך רוטציה בהרכב לקראת המפגש מול האלופה, בתקווה כי אלו שיקבלו את ההזדמנות יוכיחו את עצמם. מדובר באוהד לויטה, גל אלברמן וצמד הזרים קלאוס וקאיו. "כל מי שחושב שמגיע לו לפתוח, צריך להוכיח את עצמו". מי שיקבלו מנוחה עם אליסון דוס סנטוס וגרגורי קוסטדינוב, שנפגעו בשבת. במכבי חיפה לא מתכננים לסכן את ארנסט מאבוקה ואופיר מזרחי, המתאוששים מפציעות. עדיין לא ברור אם השניים יכללו בסגל, וההחלטה לגביהם תתקבל ביום רביעי אחרי האימון המסכם. 


משדר ביטחון. לוזון (דני מרון) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי