מקורבי אוחנה: מתחילת העונה הוא עובר פגיעה מקצועית ונפשית

מיכאל אוחנה
מיכאל אוחנה | עדי אבישי

קשר האלופה מתוסכל ממעמדו ומקורביו יצאו במתקפה חריפה נגד המועדון ורמזו: "לפני שלושה חודשים הוא ניתק קשר עם סוכנו דודו דהאן ומאז המצב מידרדר מיום ליום", "נמאס מהיחס המגמתי, המצב לא יכול להימשך"

(גודל טקסט)

מיכאל אוחנה מתוסכל ממעמדו בהפועל באר שבע ומקורביו יצאו בהתקפה חמורה נגד המועדון. אחד ממקורביו טען: "מתחילת העונה הוא עובר פגיעה מקצועית ונפשית. העונה הפך מיכאל אוחנה משחקן מוביל ומהסיבות המרכזיות של הפועל באר שבע לזכייתה באליפות ולהצלחתה במסע המשחקים באירופה (בניסיון להעפיל לליגת האלופות), לשחקן ספסל. גם כשהוא פותח בהרכב, משמש כחילוף ראשון.

"היחס התמוה של באר שבע לאוחנה מתחילת העונה הגיע אתמול (שני) לשיא חדש במשחק נגד בית"ר ירושלים כשאוחנה התחמם מדקה ה-45, ולמרות שבדקה ה-50 נאמר לו שהוא נכנס תוך דקה, אפילו לא שותף לדקה אחת", המשיף המקורב. אגב, בסיום המשחק הוא היה הראשון שיצא מחדר ההלבשה, הלך מהר עם פנים חתומות לאוטובוס ולא החליף מילה עם איש.

בסביבת אוחנה רמזו לסיבה לפיה השחקן לא מקבל צ'אנס: "לפני שלושה חודשים השחקן ניתק קשר עם סוכנו דודו דהאן ומאז המצב רק מידרדר מיום ליום. הפגיעה הקיצונית המכוונת באוחנה לא ברורה לו, לסובבים אותו, לאוהדי הפועל באר שבע ולשחקנים שאומרים לו שהם לא מבינים איך שחקן כמוהו לא משחק. נראה שאותן סיבות לא מקצועיות מקבלות העונה משקל נוסף, עד כי ברור לכולם שאוחנה נפגע קשות בבאר שבע. 

עוד המשיכו: "הפגיעה הקשה במעמדו של הקשר לא ברורה במיוחד בשל מחויבותו הגדולה למועדון. אוחנה מתנהל מתחילת העונה כמקצוען, מוסיף לעצמו אימונים, מצטיין באימונים ואף היה מוכן להוריד את הקוקו למען הקבוצה (נאמר לו מגורם בכיר מאוד שהקוקו מביא נאחס לקבוצה ושיוריד אותו). אוחנה גם לא התלונן כשהושעה (בטענה להפרת משמעת דמיונית), ובחר להתרכז בכדורגל לטובתו ולטובת המועדון".

מיכאל אוחנה. מוכן להוריד את הקוקו בשביל הקבוצה (דני מרון)
מיכאל אוחנה. מוכן להוריד את הקוקו בשביל הקבוצה (דני מרון)

אוחנה בן ה-22 שיחק העונה שבעה משחקי ליגה, מהם חמישה בהרכב. הוא לא פתח ולא קיבל דקה בליגה מאז ה-1:3 באשדוד לפני חודש. בשלב הבתים בליגה האירופית קיבל 62 דקות בלבד בשלוש הופעות כמחליף. בסביבתו של השחקן עברו להתקפה: "כעת, לאוחנה נמאס מהיחס המגמתי של באר שבע כלפיו מתחילת העונה, וברור לו שהמצב הזה לא יוכל להימשך עוד. קרובי משפחה מפעילים על אוחנה לחץ לעשות את הכל כדי לעזוב את המועדון למקום שיאמין בו, וייתן לו את האפשרות לממש את הפוטנציאל העצום שגלום בו.

"דבר אחד ברור, אוחנה אחד הכישרונות הגדולים ביותר של הכדורגל הישראלי. הוא הוביל את נבחרת הנוער ואת הנבחרת הצעירה, שחקן שליברפול שקלה לרכוש, שחקן שהיה גורם בכיר מאוד באליפות של הפועל באר שבע בעונה שעברה ושחקן ששיחק בהרכב הפותח של נבחרת ישראל, חייב לשחק ולשחק הרבה. אסור לאבד כישרון כזה".

מיכאל אוחנה. אחד הכישרונות הגדולים בישראל (עדי אבישי)
מיכאל אוחנה. אחד הכישרונות הגדולים בישראל (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי