הפועל עכו ספגה הפסד טכני והפחתת שתי נקודות

פייסל מוליץ' מול דודי תירם
פייסל מוליץ' מול דודי תירם | צילום: דני מרון

בעקבות שיתוף ששת הזרים מול מכבי פ"ת, העונש על תנאי שעמד לחובתם של הצפוניים מומש, הדיין תקף: "מעולם לא נתקלנו ברצף כה ארוך של רשלנות". הצפוניים מתכוונים לערער: "מה שמותר לקבוצה X אסור לקבוצה Y"

(גודל טקסט)

הפועל עכו ספגה הערב (רביעי) עונש כבד מבית ההדין של ההתאחדות לכדורגל. בעקבות שיתוף ששת הזרים מול מכבי פתח תקווה בשבת, ממאזנם של הצפוניים הופחתו שתי נקודות והם ספגו הפסד טכני של 3:0, על משחק שכזכור הסתיים בהפסד עכו 1:0.  


החשש של עכו התממש ובית הדין החליט להפעיל את עונש הפחתת הנקודות ע"ת, כשקבוצה גם ספגה קנס כספי בסך 15 אלף שקלים. כזכור, זו אינה הפעם הראשונה שעכו משתפת העונה שחקן שלא כדין. בגביע הטוטו, שותף באחד המשחקים רז טוויזר בניגוד לחוק אחרי שלא נרשם כחוק בסגל הקבוצה, מהלך שהוביל לעונש על תנאי. בעקבות הפחתת הנקודות, עכו ירדה למקום האחרון בטבלה כאשר במאזנה יש רק ארבע נקודות.




הדיין נעם ליובין כתב בפסק הדין ביקורת חריפה נגד הנהלת עכו וסירב להתחשב בה: "עדיין לא נתקל בית הדין זה ברצף כה ארוך של רשלנות רבתי אצל קבוצה באחריות מלאה של הנהלתה, כל זאת בליגת העל, דבר אשר מביאה לביה"ד זה פעם אחר פעם כולל פעם זו שהינה הפעם השנייה בה עמדה הקבוצה לדין העונה (ומצויים אנו רק בשליש הפותח של העונה) בגין שיתוף שחקן שלא כדין". מוקדם יותר הצהירו בקבוצה: "מדובר באחד הימים הקריטיים שלנו העונה. אנחנו מקווים כי בית הדין יתחשב בנו ויפעיל רק את העונש של הפסד טכני".
 


השיתוף שלו עלה ביוקר. רז טוויזר (ערן לוף) 


יניב משולם מנכ"ל הפועל עכו אמר בתגובה לעונש: "החלטת בית הדין לא הפתיעה אותנו. למרות שקיווינו שכמו שבחלק ממקרי העבר ביה"ד התחשב בקבוצה זו או אחרת ולכן יתחשב גם בנו, אבל לצערי מה שמותר לקבוצה X כנראה שאסור לקבוצה Y. אנחנו בודקים את כל האופציות ומתכוונים לערער על ההחלטה ונמשיך להילחם ככל יכולתנו על ההישרדות בליגה".


בינתיים, ממשיכים בהכנות לקראת המשחק בשבת (20:30, שידור ישיר בספורט4) מול בית"ר ירושלים ובעכו בונים בעיקר על הכנסה גבוהה כאשר הציפייה שהאצטדיון יהיה מלא. "שער השיוויון בתוספת הזמן השאיר את בית"ר במאבק האליפות והאוהדים יגיעו בהמוניהם למשחק" אמרו במועדון הצפוני. ינון אליהו ינסה לחזור היום לאימונים מלאים ואם הם יעברו חלק יוחזר לסגל הקבוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי