ברוך דגו מונה למאמן קבוצת הנוער של אשקלון

ברוך דגו
ברוך דגו | אתר רשמי

שחקן העבר הוקפץ מתפקיד המאמן ההתקפי של מחלקות הנוער: "שמח על האמון שניתן בי, זה הזמן לעבוד ולדבר פחות". מנכ"ל המועדון: "נעזור לו, הצלחתו היא הצלחתנו"

(גודל טקסט)

קבוצת הנוער של הפועל אשקלון, המדורגת מתחת לקו האדום בליגת העל, יוצאת לדרך חדשה עם מינויו של ברוך דגו למאמן. שחקן העבר של המועדון, שהצטרף בתחילת העונה לסגל הניהולי של המחלק ושימש כאחראי על אימון דור המשך "מצטיינים" וכמאמן התקפי של כל המחלקה, הוקפץ כאמור לתפקיד מאמן קבוצת הנוער.

"דגו הוא אדם שגדל והתחנך בדרום והוא בהחלט יהווה עבור שחקני הנוער את ההוכחה כי באמצעות נחישות ודבקות במטרה אפשר להגיע רחוק", אמר מנהל המחלקה חנוך אמר, "אני מאחל לו בהצלחה ומתחייב כי הנהלת המחלקה תהיה לו לעזר בכל".

מנכ"ל המועדון, דרור אלמלם: דגו אדם ושחקן מוערך שיהווה מודל לחיקוי עבור שחקני קבוצת הנוער. המועדון משקיע רבות בקידום מחלקת הנוער ואנו שואפים להצמיח שחקנים עבור הקבוצה הבוגרת. כולי תקווה שנראה את הקבוצה צועדת לתקופה טובה יותר, להישגים ולחיזוק מעמדה בליגה. הצלחתו של דגו היא הצלחתנו ונפעל ביחד על מנת לקדם את הנוער".

ברוך דגו מסר: "תמיד הייתי חלק ממשפחת הפועל אשקלון וזה כבוד גדול בשבילי לאמן את קבוצת הנוער. אני מאוד שמח על האמון שנותן בי המועדון, אתגרים גדולים לפנינו ויש המון עבודה. זה הזמן לעבוד ופחות לדבר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי