מימר: המסר לשחקנים שלי הוא שצריך להעלות את הרמה

שרון מימר
שרון מימר | עדי אבישי

מאמן מכבי פתח תקווה במסע"ת לקראת רעננה (ראשון, 19:00): "אם לא נבוא מוכנים ניגרר שוב לתחתית". הקשר יובל שבתאי: "חייבים להדביק שני ניצחונות יחד. תמיד יהיה לי מקום בלב לרעננה"

(גודל טקסט)
"המסר שהעברתי השבוע לשחקנים שלי היה שצריך להעלות את הרמה", כך פתח הבוקר (שישי) מאמן מכבי פתח תקווה שרון מימר את מסיבת העיתונאים לקראת המשחק ביום ראשון (19:00) מול הפועל רעננה, "במחזור הקודם מול הפועל עכו לא הצגנו את הרמה שמצפים מאיתנו אבל הייתה מטרה אחת ברורה-להביא שלוש נקודות כדי לחזור לעניינים.אני מקווה שמול רעננה זה יהיה עם יכולת".



על חשיבות המשחק: "מצד אחד ניצחון יכול להביא אותנו קדימה ולסדר לנו מקום טוב בטבלה, מצד שני אם לא נבוא מוכנים ונפסיד, אנחנו עלולים להיגרר שוב לתחתית ואת זה אנחנו לא רוצים".
 

 

על עומק הסגל: "אין לנו אגו והחברה יודעים שהם נלחמים על המקום שלהם עם עוד שחקנים טובים וככה זה צריך להיות. עד עכשיו הם מתנהגים בצורה טובה וזו גם הסיבה שאנחנו יכולים להתקדם קדימה".


על פתיחת העונה: "עד עכשיו צבירת הנקודות לא מספיקה. אמנם מאז שהגעתי אנחנו עומדים על 50% הצלחה שזה עוד סביר וטוב ויכול להביא אותנו לפלייאוף העליון אבל היה לנו חוב קודם כך שנצטרך להשתפר בשני משחקי סוף הסיבוב וגם בהמשך כדי להשיג את המטרות שלנו".

הקשר יובל שבתאי הוסיף: "מרגישים את טביעת היד של שרון וזה סגנון שונה לגמרי. היו משחקים כמו נגד בני יהודה ששלטנו במשחק והיינו מצוינים אבל לא לקחנו נקודות. שם אמרו שהיכולת טובה ואין נקודות, נגד עכו היה משחק חלש אבל לקחנו נקודות. במצב שלנו צריך להמשיך לנצח ולהדביק שני ניצחונות יחד, וככה גם היכולת תבוא והביטחון יבוא".


שבתאי. "מרגישים את טביעת האצבע של מימר" (עדי אבישי)
 

על המפגש מול האקסית: "תמיד כיף לשחק נגד מועדון ששיחקת ונהנית בו ותמיד יהיה לי מקום בלב לרעננה".

לירוי צעירי, שממשיך לעבור טיפולים, לא צפוי להיות בסגל לרעננה. הבוקר נערכה האזכרה לציון 30 יום למותו של נחמן מנדל ז"ל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי