צפו בתקציר: רק 1:1 למכבי ת"א בבית מול מ.ס. אשדוד

אייל גולסה מאוכזב
אייל גולסה מאוכזב | דני מרון

ככה רוצים להילחם על האליפות? השחקנים של קרויף נראו רע מאוד, הציגו משחק נרפה ורק במזל לא ירדו מהדשא עם הפסד. מאוריסיו כבש לאשדוד, בלקמן הישווה

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

אם ככה חושבת מכבי תל אביב לתת פייט להפועל באר שבע בקרב על האליפות, אז מישהו צריך להעיר את החבר'ה של קרויף, אולי אפילו את קרויף בעצמו. הצהובים אירחו הערב (שבת) בנתניה את אשדוד מהתחתית, נראו רע מאוד ורק מזל מנע מהם לאבד גם את הנקודה שהשיגו בעקבות ה-1:1 הדי מביך מבחינתם.


 

זה לא שאשדוד שיחקה כדורגל גדול, אבל היא שיחקה חכם ויעיל. הבחורים הלוחמים של עמיר תורג'מן הסתגרו נכון, יצאו להתקפות מתפרצות ואם היו גם קצת יותר מרוכזים בחלק ההתקפי, היו חוזרים הביתה עם ניצחון גדול.

 

בדקה ה-30 נתנה הגנת מכבי מתנה גדולה אותה ניצלו האורחים כדי לכבוש. באבין, האחרון לפני ראיקוביץ', איבד את הכדור למאוריסיו שפרץ לבד מול הסרבי והכניע אותו.


דקה לפני השריקה לסיום המחצית הראשונה קיבל ניק בלקמן כדור טוב מדור מיכה, ומחוץ לרחבה בעט כדור חזק שנעצר רק ברשת של ג'רפי. 



המגמה לא השתנתה במחצית השנייה. הצהובים נראו מסורבלים, איבדו כדורים והתקשו ליצור מצבי הבקעה. האשדודים מנגד המשיכו לשמור על קו הגנה יציב ועל משחק מסודר. לא אחת הם גם היו קרובים לכבוש את השני, אבל סביר להניח שאין אף אחד באשדוד שמאוכזב מהנקודה שמתווספת למאזן.



עוד לפני השריקה הראשונה ערכה מכבי תל אביב טקס מרגש לזכרו של אליעזר שפיגל שהלך השבוע לעולמו בגיל 95.



שחקני מכבי תל אביב בחימום שלפני המשחק (דני מרון)


הרכבים
מכבי תל אביב: פרדראג ראיקוביץ', שרן ייני, טל בן חיים, ז'אן סילבאן באבין, אופיר דוידזאדה, חוסה רודריגס (65 אבי ריקן), אייל גולסה, ניק בלקמן (77 ארון שוינפלד), דור מיכה (77 ברק יצחקי), וידאר קיארטנסון, אלירן עטר.


מ.ס אשדוד: יואב ג'ראפי, יצחק אספה, בן אל אדרי, קרלו ברוצ'יץ', אביב סולומון, תום מונד, יובל יעקובוביץ', גדי קינדה (83 רועי בקל), דן ביטון (66 בנצי מושל), מאוריסיו קורידיירו, בלסינג אלקה 


מחצית ראשונה
דקה 25: הזדמנות ממשית ראשונה ליד השער, והיא היתה שייכת דווקא לאשדוד. גדי קינדה קיבל כדור על סף הרחבה, אבל רגע לפני שהוא בעט הצליח אופיר דוידזדה לגלוש ולהוציא לו את הכדור.


דקה 30 – 0:1 לאשדוד – בלם מכבי תל אביב, באבין, איבד את הכדור למאוריסיו שמצא את עצמו באחד על אחד מול ראיקוביץ'. חלוץ אשדוד לא התקשה למרות היציאה של הסרבי והעלה את האורחת ליתרון שאם להודות על האמת, בהחלט הגיע לה.



שחקני אשדוד חוגגים ומברכים את מאוריסיו על השער שלו (דני מרון) 


דקה 35: גדי קינדה יכול היה להכפיל את התוצאה, כשמצא את עצמו בתוך הרחבה, אבל הבעיטה שלו לא היתה מספיק חדה והלכה רק לרשת החיצונית. הקהל של מכבי תל אביב החל לשרוק בוז צורם לעבר השחקנים שנראים רע מאוד.



אייל גולסה מתקשה מול תום מונד מאשדוד (דני מרון)


דקה 44 – 1:1 – ניק בלקמן קיבל את הכדור מחוץ לרחבה, חיפש שחקן פנוי וכשלא מצא הניף את הרגל ובעט כדור חזק לרשת של ג'רפי שאם היה קצת יותר עירני היה יכול לעצור את הכדור.



ניק בלקמן מודה לדור מיכה על הבישול (דני מרון)


דקה 45: עוד לפני השריקה לסיום המחצית הראשונה יכול היה קיארטנסון להשלים את המהפך, אבל הפעם ג'רפי היה עירני, זינק והדף את הכדור לקרן שלא נוצלה.


מחצית שנייה
דקה 51: התקפה מתפרצת של אשדוד היתה יכולה להסתיים בשער שני כשארבעה שחקני התקפה אורחים מצאו את עצמם מול שני שחקני הגנה בלבד של הצהובים, אלא שסירבול, איטיות וחוסר החלטיות השאירו את התוצאה בעינה.


דקה 70: עוד הזדמנות גדולה לאשדוד לכבוש את השני. אדילסון בהייה חדר לתוך הרחבה של ראיקוביץ' כשאף אחד משחקני ההגנה של מכבי תל אביב לא מפריע לו, אלא שבהייה שלח את הכדור לשמיים במקום למסגרת.



דור מיכה מול יצחק אספה (אריאל שלום) 


דקה 86: ברק יצחקי שנכנס כמחליף העלה כדור לתוך והרחבה ומצא את הראש של עטר, אלא שהנגיחה שלו לא היתה מדוייקת ולא סיכנה את ג'רפי.


דקה 93: בן אל אדרי הכשיל את ברק יצחקי וראה את הכרטיס הצהוב השני שהשאיר את חבריו בעשרה שחקנים.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי