קאיו תורגל בהרכב מכבי חיפה על חשבונו של רוקאביצה

קאיו
קאיו | עדי אבישי

גיא לוזון עשוי להפתיע ולהרכיב את הברזילאי ב-11 במקום האוסטרלי בדרבי מול הפועל חיפה (שני, 21:00). סולליך וגלזר החלימו ויפתחו, רמי גרשון נחוש לקראת המשחק: "ניצחון בדרבי יכול להוציא אותנו לדרך חדשה"

(גודל טקסט)

לאחר יומיים של אימונים יותר קלים בעקבות ההפסד להפועל באר שבע בחצי גמר גביע הטוטו ביום חמישי האחרון, מכבי חיפה ערכה הערב (ראשון) את האימון המסכם לקראת הדרבי מול הפועל חיפה ביום שני (21:00). הצוות המקצועי והשחקנים הירוקים מבינים את חשיבות המשחק מחר, ובאימון היה ניתן לראות את השקט והריכוז של השחקנים והצוות המקצועי לקראת ההתמודדות מול הקבוצה האדומה של העיר.


"כל אחד מבין שאומנם האש הולכת למאמן, אבל גם השחקנים בזכוכית מגדלת", אמר אחד השחקנים. מבחינה מקצועית כל הפצועים מהמשחק מול הפועל באר שבע התאמנו, וביניהם השוער עומרי גלזר והקשר סינטיהו סולליך, שצפויים לפתוח בהרכב. מי שעשוי להיות ההפתעה של לוזון ב-11 הוא קאיו, שגם כן תורגם בהרכב הראשון על חשבונו של ניקיטה רוקבאיצה. המגן ארנסט מאבוקה יחזור להרכב במקום רז מאיר.

 


מאור בוזגלו צפוי לפתוח על הספסל, אופיר מזרחי יחזור לסגל ולוזון יצטרך לבחור מי מהשחקנים יישאר מחוץ לסגל בדרבי. לאחרונה היו אלו שי בן דוד ומוחמד עוואד שנותרו בחוץ, וכעת אמור להצטרף אליהם שחקן נוסף.


רגע לפני המשחק התראיין הבלם 
רמי גרשון לקראת המשחק. בתחילה התייחס הבלם לאכזבה מההדחה בחצי גמר גביע הטוטו ואמר: "אני חושב שאנחנו צריכים לצאת מעודדים מהמשחק הזה. התוצאה יכלה ליפול לכאן או לכאן. זה יכל להיגמר לטובתנו ואנחנו לוקחים את הדברים הטובים שלנו וממשיכים הלאה".



"אי אפשר לתאר את הקהל הזה" (ערן לוף)


קהל לקראת הדרבי?
"אי אפשר לתאר את הקהל הזה. זה קהל שכל הזמן תומך ושר וזה לא מובן מעליו ואנחנו ניתן את הכול בכדי להחזיר לו עם ניצחון".


מי פייבוריטית במשחק הזה?

"אנחנו לא מסתכלים על פייבוריט אלא באים במטרה לנצח את המשחק בשביל הקהל שלנו ויודעים כי ניצחון יכול להוציא אותנו לדרך שונה ואנחנו יכולים לסגור את הפער בצמרת. נעשה הכול בכדי לנצח".


הפועל חיפה טובה יותר מכם העונה?
"אנחנו לא חושבים מי טוב אלא רוצים לבוא מוכנים יותר ולעשות את העבודה שלנו".


רמי גרשון.

רמי גרשון. "נתמודד עם כל תוצאה" (ערן לוף)


במידה ולא תנצחו במשחק, האם העונה תיגמר מבחינתכם?
"אנחנו נתמודד בכל תוצאה ונדע לצאת מכל מצב. אנחנו רוצים לחשוב רק בצורה חיובית ורק על ניצחון".


איך אתה מתאקלם בישראל?
"אני שמח במכבי חיפה. יש כאן אווירה מדהימה וקבוצה טובה מאוד. בהתחלה לקח לי זמן להתרגל והתיאום מבחינה מקצועית לא היה מושלם אבל אנחנו משתפרים ממשחק למשחק וגם התיאום עם דקל ודוס סנטוס טוב יותר".


מה הבעיה של מכבי חיפה העונה?
"אנחנו מודעים לעובדה שאנחנו כרגע מתחת לציפיות שהצבנו לעצמנו. אנחנו צריכים להתמודד עם המצב הנתון ונמשיך לעבוד קשה. אנחנו עושים את המקסימום ומודעים לחשיבות המשחק מחר ושוב זה יכול להוציא אותנו לדרך חדשה".


רמי גרשון.

רמי גרשון. "יש פיקנטיות סביב הדרבי" (ערן לוף)


מה המטרה של מכבי חיפה העונה?
"אנחנו לא יוצאים בהצהרות ורוצים להתבסס כמה שיותר גבוה".


דרבי חיפאי ראשון בקריירה. יש פרפרים?
"פרפרים תמיד יש ויש פיקנטיות סביב הדרבי אבל בסופו של דבר זה משחק אחד ונעשה את המקסימום גם בשביל עצמנו וגם בשביל הקהל".


איך אתה רואה את השינוי בין הליגה הבלגית לליגה הישראלית?
"אני חושב שאלו שתי ליגות שונות לחלוטין. הליגה הבלגית יותר פיזית וטאקטית ויש הבדל גדול ככה שאי אפשר להשוות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי