אלמוג בוזגלו: הוכחנו שאנחנו יכולים ליזום מול קבוצה ברמה שלנו

בני יהודה
בני יהודה | עדי אבישי

בבני יהודה מרוצים אחרי ה-0:3 המרשים מול בני סכנין: הראנו תצוגת כדורגל נפלאה בהרבה מאוד דקות, זה כיף גדול ואנחנו רוצים להמשיך ולנצח"

(גודל טקסט)

הרבה מאוד חיוכים נרשמו אמש בבני יהודה, אחרי ה-0:3 נגד בני סכנין. ערב המשחק הגדירו בשכונת התקווה את ההתמודדות נגד האקסית של המאמן יוסי אבוקסיס כמוקש גדול, כשהיו אף כאלה במועדון שחששו מאוד מהמשחק הזה. בסופו של דבר, התגברו הזהובים די בקלילות על היריבה והתמקמו עם 17 נקודות במקום השישי בטבלה.

המשחק התנהל בצל המאבק שמנהל ארגון אוהדי הקבוצה נגד הבעלים ברק אברמוב, כאשר גם לאורך המשחק נשמעו לעברו קללות וגידופים. רק כ-1,700 צופים הגיעו למושבה, אולם יחד עם זאת ולמרות החששות ורגישות המפגש עם נציגת המגזר, לא נשמעו קריאות גזעניות במהלך המשחק מכיוונם של האוהדים לעברם של שחקני סכנין.

בבני יהודה כבר מתכננים שינויים בסגל לקראת חודש ינואר, כאשר על הפרק צירוף של שני זרים חדשים על חשבונם של מרסלו הברזילאי שנמחק מהרוטציה ואולי גם במקומו של אנטוני מרשיץ', שלא נכלל העונה כלל בסגל הקבוצה. ביום שישי הגיע לישראל הקשר איסמאילה סורו בן ה-19 מחוף השנהב, והשבוע הוא ינסה להרשים את הצוות המקצועי. לספורט1 נודע שמי שעוד נמצא על הכוונת לקראת חלון ההעברות הוא שון גולדברג, מגנה של בית"ר ירושלים, ששיחק בבני יהודה בעונה שעברה, ובשלב זה לא מוצא את מקומו בבית"ר.


גולדברג. יחזור ללבוש כתום? (ערן לוף)

הרבה שחקנים נראו טוב מאוד אתמול במשחק, ביניהם צמד הכובשים יונתן כהן ונריוס ואלסקיס שפתח רע מאוד את העונה, אבל חזר לעצמו במשחקים האחרונים ולזכותו כבר חמישה שערי ליגה. גם השוער אמיליוס זובאס זכה למחמאות אחרי עצירה ענקית שלו במצב של 0:0, במהלך שיכול היה לשנות את המשחק כולו.

מעל כולם בלט אמש הקשר אלמוג בוזגלו, שפתח בהרכב ונראה טוב מאוד לאורך כל המשחק. "היה לנו מאוד חשוב לנצח אחרי ההפסד בקרית שמונה בשבוע שעבר", אמר בוזגלו בסיום. "היה לנו פנצ'ר קטן אחרי שני נצחונות, אבל אתמול הוכחנו שאנחנו יכולים לשחק וליזום גם מול קבוצה ברמה שלנו ושיחקנו משחק מצוין. אני שמח עם הניצחון הזה".

על השינוי המערך הקבוצה והמעבר לשני בלמים, במקום שלושה: "קודם כל אנחנו מאוד שמחים על שינוי המערך כי מול קבוצה ברמה שלנו, אצלנו בבית, אנחנו כן צריכים לבוא וליזום והוכחנו את זה היום. הראנו תצוגת כדורגל נפלאה בהרבה מאוד דקות, זה כיף גדול ואנחנו רוצים להמשיך ולנצח", אמר הקשר והתייחס גם לכושרו האישי: "אני נהנה מאוד בבני יהודה, כייף לי. בשבילי לבשל, זה בדיוק כמו להבקיע ואני שמח כאן ורוצה כמה שיותר לתרום לקבוצה".


בני יהודה. רוצים להמשיך לנצח (עדי אבישי)

בוזגלו נשאל האם רעשי הרקע וענייני האוהדים שהיו השבוע סביב הקבוצה, השפיעו על ההכנות והשיב: "אני יכול להגיד שזה בהחלט לא חילחל לתוך השחקנים ואנחנו ידענו לעשות את ההפרדה וזה יאמר לזכות המועדון שעשה הכל כדי שהמקרה הזה לא ייכנס לחדר ההלבשה ואני מבחינתי רוצה להמשיך כמה שיותר לתרום לקבוצה. אני מקווה שהכל ייפתר בקרוב, כי אנחנו צריכים את הקהל איתנו".

בוזגלו ג'וניור, נשאל על צמד המשחקים הקרוב נגד מכבי נתניה ומכבי חיפה: "קודם כל אלה משחקים נגד קבוצות מאוד קשות. נתניה אולי הקבוצה הכי חמה בליגה, היא פתחה מצוין ואנחנו צריכים להיערך בהתאם ואני מקווה שנצא משם עם תוצאה טובה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי