לוטם זינו שומר על אופטימיות: "מאמין שאפשר להישאר בליגה"

לוטם זינו הפועל עכו
לוטם זינו הפועל עכו | ערן לוף

אכזבה בהפועל עכו לאחר ה-3:1 מול לבית"ר ירושלים. סטאנצ'ו בחר לשבת על הספסל ולעקוב מקרוב אחר החילופים. טרם התקבלה החלטה לגבי סאם אלישע. צפו בתקציר

(גודל טקסט)

אכזבה בהפועל עכו לאחר ההפסד 3:1 אמש (שבת) מול בית"ר ירושלים. במועדון בעיקר דיברו על פספוס. כשלטענת אנשי הקבוצה הם לא נפלו מהיריבה העדיפה ואף היו יכולים לצאת מהמשחק עם נקודה.


"במחצית הראשונה הטובה שלנו היינו חייבים לסיים לפחות בתיקו, אבל קיבלנו שער מדהים של כחילה. המחצית השנייה הייתה לא טובה משני הצדדים", אמרו במועדון. הצוות המקצועי והשחקנים זכו לשבחים על הכנה טובה למרות השבוע הקשה אותו עברה הקבוצה עם הפסד טכני והפחתת שתי נקודות.
 



בהמשך לפארסה בשבוע שעבר והשעיית העוזר איציק טוויזר והמנהל דוניה שיינהולץ, החליט המנהל המקצועי דניאל סטנצ'ו לשבת על ספסל הקבוצה בכדי לעקוב מקרוב אחר החילופים. אגב בסיום המשחק קיללו בודדים מאוהדי עכו את סטנצ'ו וטענו כי כלל לא הביא שינוי לקבוצה.


הפתעה במשחק הייתה הכנסתו של החלוץ סאם אלישע. הבלגי שאכזב בתחילת העונה ואף סומן כאחד שישוחרר בחודש ינואר, הרשים לאחרונה במשחקי אימון ובעכו מתכוונים לחשוב בנושא מחדש. מאידך פייסל מוליץ' שהיה באנקר בתחילת העונה לא שותף ולא מן הנמנע שדווקא הוא יהיה זה שישלם את המחיר.



אלדד שביט. יעשה שינויים בינואר (ערן לוף)


מי שהרשים במשחק הזה היה הקשר לוטם זינו שעשה עבודה מצוינת וכבש את אחד השערים היפים של העונה. זינו אמר לאחר המשחק: "קורה לנו הרבה שאנחנו משחקים מחצית ראשונה מצוין. אנחנו צריכים להביא את זה למחצית השנייה ולהמשיך להשתפר. יש לנו עונה ארוכה, צריכים להמשיך לעבוד קשה ואני מאמין שיהיה בסדר. אנחנו מודעים לעובדה שאנחנו בתחתית ונמשיך לעבוד קשה כדי להישאר בליגה. עברתי שנתיים קשות ברמה האישית והגעתי לכאן כדי לשחק. בינתיים טוב לי ואני מקווה שנישאר בליגה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי