משומר: עברתי תקופה לא קלה, ממש לא חשבתי לפרוש

אייל משומר בורח לאלחסן קייטה
אייל משומר בורח לאלחסן קייטה | לירון מולדובן

המגן הוותיק שערך הופעת בכורה במדי הפועל אשקלון אחרי תקופה ארוכה, התייחס למפגש מול מכבי חיפה במחזור הבא: "כמובן שיש התרגשות לחזור לסמי עופר, אבל שום דבר מלבד ניצחון לא מעניין"

(גודל טקסט)

הפועל אשקלון רשמה אמש (שבת) משחק שביעי ברציפות ללא ניצחון, אבל בקבוצה שאבו הרבה מאוד ביטחון מה-1:1 שהושג נגד מכבי נתניה, שלפחות עד עכשיו מסומנת כהפתעת העונה. עוד לפני המשחק אמרו במועדון הדרומי שתיקו יהיה עבורם תוצאה טובה וכל עוד נשמר מרחק ביטחון של חמש-שש נקודות מהקו האדום, אנשי הקבוצה לא נשמעים בלחץ במצב.

בצוות המקצועי הביעו שביעות רצון גם מכך שהקבוצה לא הורידה את הראש למרות הפיגור המוקדם אליו נקלעה אשקלון מרגליו של דיא סבע כבר בדקה החמישית. בקבוצה ינסו להתחזק בשניים או בשלושה שחקנים לקראת חלון ההעברות בינואר, כאשר על הפרק צירוף חלוץ נוסף וקשר התקפי עושה משחק.

מי שערך אתמול את הופעת הבכורה שלו בקבוצה הוא המגן הוותיק אייל משומר, שחתם לפני כחודש במועדון. משומר שבישל את שער השוויון למשה לוגסי עדיין לא כשיר ל-90 דקות ולכן גם הוחלף בסביבות הדקה ה-80. בקבוצה מאמינים שהמגן הימני יהווה תוספת כוח משמעותית, גם בפן המקצועי וגם מבחינת הניסיון שהוא מביא איתו אחרי שנים רבות במדי מכבי חיפה.


משומר. באשקלון רואים בו תוספת כוח משמעותית (לירון מולדובן)

"כיף גדול לחזור לשחק אחרי תקופה ארוכה שהייתי בחוץ, לא היה קל מבחינתי לשחק 80 דקות אבל עם הניסיון, ידעתי לווסת את הכוחות, ולשמחתי זה הלך טוב", אמר משומר אחרי המשחק, והתייחס גם לבישול שהביא נקודה יקרה: "היה חשוב מאד לקחת נקודה במשחק הזה, היינו ראויים לנקודה הזאת ואולי קצת יותר. אני מאוד שמח על הבישול, 'מזל של מתחילים' כמובן, מקווה שיהיו עוד הרבה".

"בסך הכל עשיתי חיים", אמר המגן הוותיק בחיוך נבוך, על התקופה הקשה בה לא שיחק. "עברתי תקופה לא קלה, אתה כל פעם מצפה שזה יגיע וזה לא מגיע. הייתי צריך לדאוג לשמור על כושר, התאמנתי לבד עם מאמן כושר וזה לא פשוט. בסופו של דבר הכל עובר. ממש לא היו מחשבות לפרוש. אם היו לי, זה כבר היה קורה מזמן"
.

משומר שישב בבית בלי קבוצה מאז הקיץ, סיפר על הלבטים טרם החתימה באשקלון: "לא היו לי חששות לפני שחתמתי באשקלון, עברתי הרבה בתקופה שלא שיחקתי, אשקלון באו והיו מאוד רציניים לגביי, וברגע שהכרתי את המועדון והאנשים, ראיתי שזה בית חם מאוד ורציתי להגיע לפה. אני חושב שיש פה שחקנים מצוינים, אנחנו קבוצה איכותית, לא קבוצת תחתית טיפוסית. יש פה שחקנים מנוסים עם איכויות. והמאמן? מה עוד אפשר להגיד עליו? הוא מאמן מצוין, אני מכיר אותו אישית עוד לפני כן והוא גם אחת הסיבות שהגעתי לכאן. אנחנו משחקים כדורגל לא רע בכלל ויש עוד מה לשפר, אני מקווה שנראה כאלה יכולות גם בהמשך".


משומר בורח לקייטה. שבוע הבא הוא בסמי עופר (לירון מולדובן)

על המפגש שלו עם האקסית מכבי חיפה במחזור הבא: "כמובן שיש התרגשות, לחזור לסמי עופר, לחזור לראות את כל השחקנים, האנשים שאני באמת מאוד אוהב, אבל ברגע שנעלה על המגרש, שום דבר מלבד ניצחון לא מעניין".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי