בוזגלו: לא מעניין מה כולם יגידו, העיר הזו של מכבי

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | Instagram

הקשר חימם באינסטגרם את האווירה לקראת הדרבי החיפאי הערב: "לי אי אפשר לספר סיפורים, גדלתי בנוער של מכבי חיפה ודרבי זה קודם כל". האוהדים הירוקים נחושים: "זה הזמן להחזיר לקדוש על אובדן האליפות"

(גודל טקסט)
אווירה בלתי רגילה בחיפה לקראת הדרבי הגדול שייערך הערב. כ-20 אלף צופים כבר הבטיחו את מקומם באצטדיון סמי עופר, כש-12,500 מתוכם יהיו אוהדי מכבי חיפה כשהשאר יהיו בצבע האדום. הירוקים מעריכים שעד המשחק יצטרפו לפחות עוד 4,000 אוהדים נוספים כשגם בהפועל חיפה מאמינים שלפחות אלפיים נוספים יגיעו למשחק.


מי שדאג לחמם את האווירה לקראת הדרבי הוא קשר מכבי חיפה מאור בוזגלו, שחזר למגרשים רק בשבוע שעבר מול מכבי נתניה, ופרסם בחשבון האינסטגרם שלו פוסט בו נכתב לצד תמונה שלו במדים הירוקים: "לי אי אפשר לספר סיפורים. אני גדלתי בנוער של מכבי חיפה ודרבי זה קודם כל. לא מעניין מה כולם ידברו או יגידו, העיר הזו שלנו, של מכבי!".




 

#DerbyDay לי אי אפשר לספר סיפורים. אני גדלתי בנוער של מכבי חיפה ודרבי זה קודם כל. לא מעניין מה כולם ידברו או יגידו, העיר הזו שלנו, של מכבי! LETS DO IT #MB11

A post shared by MAOR BUZAGLO (@buzaglomaor_11_official) on



בנוסף, מבחינת חלק מאוהדי מכבי חיפה המשחק הערב (21:00) הוא לא רק על הרצון לראות את קבוצתם מתקדמת בטבלה דווקא על חשבונה של היריבה העירונית, אלא קרב לא פחות חשוב גם מול שוערה של הפועל חיפה רן קדוש שהיה זה שמנע במו ידיו אליפות ירוקה לפני שבע שנים. השוער ששיחק אז במדי בני יהודה עצר התקפה אחרי התקפה של הירוקים במשחק שהסתיים ב-1:1, כשמי שחגגה בסוף את הזכייה בתואר הייתה הפועל תל אביב.


"זה הזמן להחזיר לקדוש על אובדן האליפות. כל שער שייכנס לרשת שלו, ישמח אותנו עוד יותר", אמר הבוקר אחד האוהדים הירוקים. בנוסף, אוהדי מכבי חיפה נדהמו לשמוע את האדומים מספרים על כך שלמרות שיהיו בחיסרון מספרי הם יהוו את הרוב באצטדיון. "אולי האוהדים של הפועל חיפה חיים ביקום אחר", אמרו הבוקר בצד הירוק של העיר.



קדוש. על הכוונת של האוהדים הירוקים (ערן לוף)


גם על כר הדשא, המשחק יהווה מבחן לשתי הקבוצות מבחינה מקצועית. המאמן הירוק, גיא לוזון, הפתיע כאשר תרגל את קאיו על חשבון ניקיטה רוקאביציה. "המשחק הטוב ביותר שלנו העונה היה מול באר שבע ושם האוסטרלי הצטיין, כך שלא ברור כיצד הערב הוא לא בהרכב", אמר אחד משחקני מכבי חיפה. שחקן אחר שחוזר ל-11 בליגה הוא המגן ארנסט מאבוקה, שבמועדון בונים עליו בעיקר בחלק ההתקפי.


בהפועל חיפה מנסים לשמור על פוקוס לקראת המשחק ושוב שומעים את הדיבורים על כך שעבורם מדובר במשחק מבחן. "עמדנו בכל המבחנים מתחילת העונה ונעמוד גם הערב", אמר גורם במועדון. גל אראל צפוי לפתוח הערב על חשבונו של ניסו קפילוטו המורחק. בדומה למשחקים שונים מתחילת העונה, גם הפעם צפוי הבעלים יואב כץ לערוך שיחת מוטיבציה לשחקנים דרך הסקייפ. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי