קירוי אצטדיון טדי יושלם ביוני 2018 בהשקעה של 11 מיליון שקל

ההדמיה של אצטדיון טדי (מור דגן)
ההדמיה של אצטדיון טדי (מור דגן) | יח"צ

היציע הדרומי יקורה ובכך יושלם האצטדיון כולו על 32 אלף המקומות שבתוכו. ראש העיר ברקת: "זה יעמיד את ירושלים על מפת הספורט הבינלאומי"

(גודל טקסט)

עיריית ירושלים תשלים בחודשים הקרובים את קירוי אצטדיון טדי שיהפוך לאצטדיון המקורה הגדול בארץ. עד כה היו מקרים רק היציעים מזרחי, מערבי וצפוני. בתחילת 2018 תבצע חברת אריאל, מטעם העירייה, את קירוי האצטדיון הדרומי. עבודות שצפויות להימשך כשישה חודשים בהשקעה של 11 מיליון שקל.

לאחר השלמת העבודות יהפוך טדי לאצטדיון המקורה הגדול בארץ עם 32,000 מקומות ישיבה העומד בסטנדרטים המקצועיים והספורטיביים הגבוהים ביותר ויארח משחקים בינלאומיים ואת משחקי נבחרת ישראל בכדורגל. אגב, חברת אריאל מתכננת שדרוג והקמה של חדרי הלבשה מתקדמים באצטדיון.

ראש העיר ירושלים ניר ברקת: "החזון שהצבנו הפך למציאות. קריית הספורט הבינלאומית שהקמנו בירושלים מעמידה את בירת ישראל על מפת הספורט הבינלאומי ומביאה לירושלים תחרויות ומשחקים לאומיים ובינלאומיים המביאים לצמיחה כלכלית, תיירותית ותרבותית לתושבי העיר ולמדינה כולה. אנו גאים להפוך את אצטדיון טדי לאצטדיון הלאומי של ישראל".


אצטדיון בינלאומי, טדי, ירושלים (הדמייה, יח"צ)

מנכ"ל חברת אריאל, ציון תורג'מן: "ההשקעה האדירה באצטדיון טדי ובהיכל הפיס ארנה מוכיחה את עצמה בעשרות אירועים ומשחקים המתקיים בהם לאורך השנה. נמשיך להשקיע ולשדרג את המתקנים כדי להביא לירושלים את האירועים והמשחקים הכי גדולים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי