אברמוב הוציא מכתב התנצלות ולא יעמוד לדין

אברמוב
אברמוב | צילום: עדי אבישי

תובע ההתאחדות התעקש והבעלים של בני יהודה הבהיר: "אנחנו מכבדים את ההתאחדות, דברי הוצאו מהקשרם ולא התכוונתי לבזות או להכפיש"

(גודל טקסט)

 "אני ובני יהודה מכבדים את ההתאחדות ואת מוסדותיה ומובן כי לא היה בדברים שלי, שהוצאו כאמור מהקשרם, כדי לבזות או להכפיש את ההתאחדות ומוסדותיה", כך כתב ברק אברמוב, הבעלים של הכתומים, במכתב הבהרה ששלח להתאחדות.

בהתאחדות זעמו על אברמוב שאמר כביכול כי העונש שספגה בני יהודה בשבוע שעבר בביה"ד המשמעתי (20 אלף שקל קנס על התבטאויות גזעניות) מהווה פרס לקומץ שמנסה לפגוע בו ובקבוצה וכי ההתאחדות "תומכת בגזענות".

הבעלים של בני יהודה הכחיש את הדברים, הזכיר את כל הפעולות שהמועדון עשה במשחק מול קריית שמונה במחזור ה-11 (2:1 לקריית שמונה) כולל איום בירידה מהמגרש כדי להיחלם בקומץ הגזעני, שקילל בעיקר את אחמד עאבד,  וכן הוסיף שבסך הכל קבל על כך שראשי הקבוצה שפועלים נגד הגזענות והגזענים הם שמקבלים את העונש.


עאבד. הפך שלא באשמתו לסלים טועמה המודרני (ערן לוף)

אלא שעו"ד ניר רשף, תובע ההתאחדות, לא התרשם מדברי ההכחשה של אברמוב והודיע לבעלים של הכתומים כי אם לא יתנצל בפומבי על דבריו, יעמוד לדין. ובתגובה התקבל בהתאחדות מכתב ההברה וההתנצלות של בני יהודה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי