בהפועל חיפה יבדקו את אופציית צירופו של קריאף בינואר

קריאף
קריאף | צילום: דני מרון

במועדון רוצים להתחזק ("מבינים שצריך חיזוק נקודתי") בקשר אחורי בינואר ושמו של שחקן עירוני קריית שמונה עלה. גם יהודי מנבחרת הצעירה של ארצות הברית עלה כמועמד. הקבוצה נקנסה בגין התפרעות האוהדים בדרבי

(גודל טקסט)

אווירה מיוחדת הייתה אתמול (שלישי) באימון הפועל חיפה. במועדון הביעו שביעות רצון מההצלחה בליגה, הניצחון בדרבי והעובדה כי הקבוצה הצליחה לשמור על המקום הראשון כבר מספר שבועות. "אנחנו כבר מזמן לא אפיזודה חולפת אלא נמצאים כאן בזכות", אמר אחד השחקנים.

למרות זאת המאמן ניר קלינגר כבר ביקש מהשחקנים להתרכז במשחק הקרוב מול מועדון ספורט אשדוד מתוך הבנה כי הפסד במשחק הקרוב ישכיח את הניצחון בדרבי. בינתיים, במועדון כבר החלו לחשוב על מועד ההעברות הקרוב בחודש ינואר ובין השאר בכוונתו של קלינגר להתחזק בשלוש עמדות: בלם, קשר אחורי ושחקן כנף נוסף.

בקבוצה מבינים כי אם הקבוצה רוצה להמשיך ולהידבק לצמרת הגבוהה גם במחצית השנייה של העונה, יש צורך לצרף שחקנים נוספים לעיבוי הסגל. אחד השמות שעלה כמועמד להצטרף לקבוצה בינואר הוא הקשר של עירוני קריית שמונה אופיר קריאף. האחרון לא משחק בקרייה מתחילת העונה ואף היה מועמד להצטרף לבית"ר ירושלים עוד בתחילת העונה, אך זה לא הסתדר ובהפועל חיפה ינסו לבדוק את האופציה לצרפו בחודש ינואר.

במועדון ינסו לבדוק את האופציה לפיה איזי שרצקי יהיה זה שישלים חלק מהשכר של הקשר. שם נוסף שעלה הוא הקשר היהודי – אמריקאי גריפין דורסי בן ה-18 שמשתייך לנבחרת הצעירה של ארצות הברית. "כולם מבינים שצריך חיזוק נקודתי, אבל לא נביא סתם שחקן אלא שחקנים שנדע שיכולים לתרום לנו", אמרו במועדון.


החיזוק הבא של קלינגר? קריאף (דני מרון) 

בעניין אחר, הקבוצה נקנסה ב-15,000 שקל בפועל ועוד 15,000 על תנאי עד לסיום העונה בגין התפרעות האוהדים במהלך הדרבי.

במועדון הגיבו לעונש: "קהל האוהדים של הפועל חיפה הוא מההוגנים ביותר בכדורגל הישראלי והראייה לכך היא שהמועדון לא הועמד לדין בשל התנהגות אוהדים בשש השנים האחרונות. אנו רואים בחומרה את המקרה החריג ונפעל ביד קשה נגד אוהדים שיתנהגו בצורה לא ראויה וינסו לפגום בחוויית המשחק של אלפי אוהדי הקבוצה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי