בן זקן: יש לי מערכת יחסים מצוינת עם בניון, הוא יתרום הרבה

בני בן זקן
בני בן זקן | דני מרון

מאמן בית"ר ירושלים דיבר לקראת הפועל רעננה (שבת, 20:30, ספורט4): "אין לי שליטה על מה שאנשים אומרים, יש לי יחסים טובים עם ההנהלה ואין שום בעיה". ז'אורז'יניו בספק, בניון יפתח?

(גודל טקסט)

בצל הדיבורים על מעמדו של המאמן בני בן זקן והרחשים סביב עתידו של יוסי בניון, בית"ר ירושלים ערכה היום (חמישי) את מסיבת העיתונאים השבועית לקראת המשחק מול הפועל רעננה במסגרת המחזור ה-13 בליגת העל (שבת, 20:30, ספורט4). עידן ורד וחן עזרא ייעדרו בשל פציעות, גם שיתופו של ז'אורז'יניו נמצא בספק בשל כאבים מהם הוא סובל. בשל החיסורים בקישור ההתקפי, קיימת אפשרות שיוסי בניון יפתח בהרכב. מיקי סירושטיין ייעדר בשל הרחקה. 


מוקדם יותר, בן זקן פתח: "הקבוצות מגיעות לטדי להסתגר וקשה לפצח את זה. בסך הכל, התוצאות האחרונות בבית הן טובות. אנחנו צריכים לגלות שיפור ביכולת ולהצליח לפרוץ את המערכים של היריבות".




היחס כלפיו: "התפקיד שלי הוא לאמן את הקבוצה ולהביא את התוצאות. יש לי מערכת יחסים מצוינת עם יוסי בניון. הוא תרם הרבה לבית"ר ועוד יתרום הרבה".


על עתידו של יוסי בניון: "ההחלטות שלנו מתייחסות לכל משחק באופן ספציפי ומתבססות על מניעים מקצועיים בלבד".


בני בן זקן. מערכת יחסים מצוינת (דני מרון)
בני בן זקן. מערכת יחסים מצוינת (דני מרון)


השמועות: "אין לי שליטה על מה שאנשים אומרים. אני משתדל לעשות את המקסימום באימונים ומול השחקנים. אני שואב הרבה כוחות מהעבודה היומיומית ואני מקווה שהתוצאות הטובות ימשיכו ושזה ישפיע על הביקורות".


הפצועים: "עידן ורד וחן עזרא לא ישחקו. ז'אורז'יניו בספק. חווינו פציעות במשחקים האחרונים ולזכותם של המחליפים צריך לומר שהם מביאים התוצאות. יש לנו סגל עמוק ויש לנו פתרון לכל פציעה".


יוסי בניון. הוא עוד יתרום לבית
יוסי בניון. הוא עוד יתרום לבית"ר (דני מרון)


ההגנה: "לכל קבוצה יש יתרונות וחסרונות. התפקיד שלי הוא לאזן. אנחנו מודעים לכל הדברים. רעננה קבוצה עיקשת ואף פעם לא קל מולה. כדי לנצח נצטרך להביא הרבה הקרבה וריכוז, ואשמח שזה יקרה גם במשחק הזה".


מערכת יחסים עם ההנהלה: "כולם במועדון נהנים ומשקיעים, אין שום בעיה. יש לי מערכת יחסים טובה עם המנהלים של הקבוצה".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי