ריקן עדיין לא האריך חוזה, מכבי חיפה ובאר שבע מתעניינות

דויזאדה
דויזאדה | אתר רשמי מכבי ת"א

הקשר רמז אמש על מעמדו כשאמר: "מקווה שמכבי ת"א תמשיך להיות חלק משלב הבתים איתי או בלעדי". לעומתו קרויף רוצה להמשיך עם בלקמן וגם ביקש ממנספורד לסגור מולו ומול קבוצתו האנגלית דרבי

(גודל טקסט)

אבי ריקן, שמסיים בקיץ חוזה, עדיין לא קיבל הצעה מהמנכ"ל בן מנספורד להאריך אותו, למרות שהוא אחד השחקנים הבולטים בקבוצה העונה. על פי התקנון יכול ריקן לחתום כבר בעוד ארבעה שבועות בכל מועדון אחר לעונה הבאה. הקשר רוצה להמשיך בקריית שלום אבל מחוזר כבר עכשיו ע"י מכבי חיפה, הפועל באר שבע ושני מועדונים באירופה אשר ממתינים להתפתחויות בגזרה לקראת הקיץ.

"אני מקווה שמכבי תל אביב תמשיך להיות חלק משלב הבתים בשנים הבאות איתי או בלעדי ", אמר אמש ריקן כשהוא שולח רמז עבה בקשר למצבו. על ניצחון החוץ 0:1 אצל ויאריאל אמש אמר הקשר: "למרות שכבשנו את השער שכל כך רצינו, יש הרגשה של פספוס בקמפיין שבשנים האחרונות אנחנו בסוג של קביעות בו". על החזרה לליגת העל: "צריך לשאוב ביטחון מהניצחון על ויאריאל ולשמור על יציבות בליגה ולהעלות שם את הרמה שלנו. רוצים לקחת בליגה נקודות ולהמשיך קדימה עם רצף ניצחונות. היה חשוב לנו שהאוהדים הרבים שהגיעו לספרד יחזרו הביתה שמחים".

ניק בלקמן אמור לקבל חוזה לעונה הבאה והמאמן ג'ורדי קרויף כבר ביקש ממנספורד להיכנס למו"מ מול השחקן וקבוצת דרבי. השער שכבש אתמול ניק בלקמן באצטדיון לה סרמיקה שחרר המון לחץ ומנע ממכבי תל אביב להפוך לקבוצה היחידה שלא כבשה שער בליגה האירופית. החלוץ היהודי, שלא מוחזק על תקן זר, אמר לפני מספר ימים: "אני לא עוזב את מכבי ורוצה להמשיך בקבוצה ולהגיע איתה להישגים". על המשחק אמר היהודי-אנגלי: "עבודה נהדרת של השחקנים. נלחמנו ונתנו הכול על המגרש. לקחנו ארבע נקודות מוויאריאל ולא ספגנו נגדם שער אחד מה שמראה שכאשר אנחנו משחקים ונאבקים יחד מגיעים ניצחונות שירימו את הביטחון שלנו. היכולת שלי ? חשוב שהקבוצה תהיה טובה ".

מאות מאוהדי הצהובים נכנסו למשחק אתמול באיחור רב לאחר שעברו בידוק ארוך בכניסות לאצטדיון. רבים שלא הסכימו להציג את הדרכון הישראלי עברו על פי אמירתם תחקיר מביך מלווה באמירות וקללות מצד הבדיקה הספרדית כשלא היה במקום גורמים שיעזרו להם. רק בשלב מאוחר יותר הוזעקו למקום נציגים של המועדון ופתרו את העניין.

מכבי תל אביב תשוב בצהרים לישראל ותפתח את ההכנות למשחק נגד מכבי פתח תקווה ביום שני במצב רוח אופטימי ועם תקוות רבות לשינוי ביכולת המקצועית ולהתמודד על תואר האליפות. גורם במועדון אמר כי מעתה ההרכבים של המאמן ג'ורדי קרויף יבחר לא יפתיעו כי אhן עכשיו בסגל שום שחקן שהוא מעל חבריו בפן המקצועי.

רק שלוש שעות לפני המשחק מול וויאריאל הודיע קרויף על ההרכב. רק הקפטן שרן ייני זכה לשיחה בה נאמר לו שלא יהיה בסגל וכי את סרט הקפטן יקבל הבלם איתן טיבי. אלא שכבר באימון המסכם ביום רביעי הבינו שחקני הקבוצה מי מהם יהיה על הספסל על פי שפת הגוף וההתנהלות של קרויף. מלבד ייני שעלה ליציע, נשלחו לספסל המחליפים וידאר קיארטנסון, טל בן חיים, ברק יצחקי, כריסטיאן באטוקיו ואלירן עטר שנכנס כמחליף בשתי הדקות האחרונות. גורם במועדון: "על השאלה האם זה מקרי או לא, תדעו שיפורסם ההרכב נגד מכבי פ"ת".


קרויף. מתכנן הפתעות בהרכב (אתר רשמי
)

המשחק אתמול שחרר את הקבוצה מאירופה ומאמירות על עייפות של טיסות ועומס. כבר מהמשחק נגד מכבי פ"ת יהיו שחקנים שיבחנו בזכוכית מגדלת לקראת חלון ההעברות בחודש ינואר בו מבקש הצוות המקצועי לבצע שינויים קטנים עם הגעת 2-3 שחקנים חדשים. האישור המעשי למהלך לא התקבל עדיין מהבעלים מיץ' גולדהאר ממקום מושבו בקנדה ולא הועבר להמשך ביצוע למנספורד.

כובש השער נגד ויאריאל והיחיד בשלב הבתים הוא ניק בלקמן " עבודה נהדרת של השחקנים. נלחמנו ונתנו הכול על המגרש. לקנו ארבע נקודות מויאריאל ולא ספגנו נגדם שער אחד מה שמראה שאנחנו משחקים ונאבקים יחד והניצחונות ירימו את הביטחון שלנו. יש יכולת בקבוצה וצריך להתאים אותה לרוח הלחימה ואם נעשה זאת נעלה יחד לצמרת. היכולת שלי ? חשוב שהקבוצה תהיה טובה ".
.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי