גיא לוזון שטף את שחקניו: כדאי שתתעוררו ותנצחו את אשקלון

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | ערן לוף

מאמן מכבי חיפה ערך אסיפה אחרי האימון המסכם והוסיף: "אתם לא נראים טוב". שחקן בקבוצה: "הגיע לנו לאור התוצאות". בוזגלו, רוקאביצה ואלברמן צפויים לפתוח בשבת (18:15, ספורט4). ורמוט ודמארי הודחו

(גודל טקסט)

הפתעה גדולה נרשמה הבוקר (שישי) באימון המסכם של מכבי חיפה כאשר המאמן גיא לוזון תרגל את גל אלברמן בהרכב למשחק בשבת (18:15, שידור ישיר בספורט4) מול הפועל אשקלון על חשבונו של הבולגרי גאורגי קוסטדינוב הפצוע שלא יהיה בסגל, בעוד ניקיטה רוקאביצה בחוד במקומו של עומר דמארי. על פי האימון יעלה גם מאור בוזגלו, לראשונה העונה, ב-11 הפותחים על חשבונו של גילי ורמוט אבל זה היה צפוי. סינטיהו סלליך יוסט למרכז השדה וקאיו ימשיך לקבל הזמנות בכנף.


אלא שבכך לא נגמרו ההפתעות. מיד בתום האימון כינס לוזון  ושטף את שחקניו על התוצאות בתקופה האחרונה. "הגיע הזמן שתתעוררו ותשפרו את היכולת. מדובר במשחק חשוב וכדאי שתנצחו את אשקלון כי עד עכשיו אתם נראים לא טוב". שחקני הקבוצה היו בהלם ואחד מהם אמר: "לא מתאים ללוזון לערוך אסיפה כזאת לפני משחק אבל כנראה שזה הגיע לנו לאור התוצאות ולאור העובדה שהוא נמצא בלחץ על המשמרת".
 
 



בחיפה ראו את הכעסים הגדולים שהביעו אתמול חלק מהאוהדים שאף הגיעו לאימון ומאוחר יותר העלו נציגי 'הקופים הירוקים' פוסט חריף כנגד המאמן והשחקנים. "אנחנו מבינים שאנחנו צריכים לנצח בהפרש ניכר, אלא גם להציג יכולת גבוהה שתחזיר את אמון הקהל. עד עכשיו אכזבנו ובענק וכעת אנחנו צריכים להחזיר על כר הדשא" אמר אחד השחקנים. 
 


עוד לפני המשחק ינחת בישראל המנהל הטכני, מו אלאך, ישוחח עם לוזון וישמע ממנו על ההכנות של הקבוצה במהלך השבוע. כזכור, אלאך היה השבוע בהולנד לצורך סידורים אישיים וכעת ישהה בישראל בתקופה הקרובה. מי שעוד צפוי להגיע במהלך סוף השבוע הוא עוזר המאמן החדש, רוב מאס.



גילי ורמוט. על הספסל מול אשקלון (דני מרון) 


מאס יצטרף כבר במהלך שבוע הבא לצוות של הירוקים ובחיפה טוענים כי ישמש אך ורק כעוזר המאמן. "מאס בא להיות הדמות המחברת בין הצוות המקצועי לאלאך ואף יעזור לאחרון בתחומים נוספים" אמרו במועדון.


הרכב משוער: 
עומרי גלזר, ארנסט מאבוקה, רמי גרשון, אליסון דוס סנטוס, עומרי בן הרוש, גל אלברמן, רועי קהת, סינטיהו סלליך, מאור בוזגלו, קאיו וניקיטה רוקאביצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי