שרון מימר: "אנחנו רוצים לסיים את הסיבוב בצורה טובה"

שרון מימר
שרון מימר | לירון מולדובן

במכבי פ"ת ערכו מסיבת עיתונאים לקראת המשחק מול מכבי תל אביב ביום שני: "היינו רוצים להיות במקום יותר טוב". עומר דנינו צפוי לחזור לסגל

(גודל טקסט)
מכבי פתח תקווה ערכה הבוקר את מסיבת העיתונאים לקראת המשחק ביום שני מול מכבי תל אביב בהשתתפות המאמן שרון מימר והקפטן נאור פסר.

 

מימר פתח את דבריו: "בלי קשר ליכולת שלנו, אנחנו רוצים לסיים את הסיבוב בצורה טובה ולהתקדם בטבלה. אנחנו משחקים נגד קבוצה טובה שהיא פייבוריטית ונעשה את המקסימום לצאת עם נקודות".

 

 

מימר גם סיכם את הסיוב הראשון: "לאור הפתיחה הפחות טובה שלנו, המצב הוא סביר. היינו רוצים להיות במקום יותר טוב, אבל עדיין גם יכולנו להיות במקום גרוע יותר".
 

 

על שיפור המצב: "איך משנים? משקיעים יותר ומרימים את הרמה ונלחמים על הדבר הזה שנקרא פלייאוף עליון כי זה לא יבוא בקלות. יש קבוצות לא פחות טובות מאיתנו שנלחמות איתנו".


על היריבה והתבוסה בגביע הטוטו: "כל משחק לגופו. הוכחנו נגד מכבי חיפה וב"ש שאם אנחנו באים מרוכזים אנחנו יכולים לעמוד עם קבוצות שכאלה ולהראות רמה טובה ואז להוציא נקודות. הניצחון של מכבי תל אביב באירופה? לשחק נגדם זה תמיד קשה. הם קבוצה עם איכויות וסגל עמוק ודווקא נגד קבוצות כאלה אנחנו יכולים להעלות את הרמה".


על השינויים הצפויים בינואר אמר המאמן: "זה עוד מוקדם לקבל החלטות. אנחנו מדברים על זה ומכינים תוכניות, אבל זה דברים שיכולים להשתנות. יש לנו עוד חודש עם הסגל הזה ואם נראה לנכון נחליף ונבצע שינויים. הדברים נזילים והיו דברים שראינו לפני חודש לשנות והיום לא. ברגע האמת נעשה את מה שצריך".



עומר דנינו. חוזר לסגל של מימר (עדי אבישי)


הקפטן נאור פסר הוסיף: "אנחנו השחקנים  מודעים ליכולת הפחות טובה שלנו, אבל ייצבנו את החלק ההגנתי כי בתחילת העונה היינו סופגים יותר. מבחינה התקפית אנחנו חייבים להראות שיפור ולהיראות טוב יותר. יש לנו סגל טוב ואני מאמין שגם זה יבוא".


על האכזבה מהסיבוב הראשון: "גם השחקנים, גם הצוות המקצועי וגם ההנהלה לא ציפינו לצבור כמות כזאת של נקודות. אנחנו בפיגור של כמה נקודות והשנה הליגה יותר תחרותית ויש קבוצות טובות כמו נתניה והפועל חיפה. אנחנו חייבים לשפר את היכולת שלנו ולאחר מכן את קצב צבירת הנקודות".


מבחינה מקצועית, מימר מתלבט אם לחזור למערך של שני בלמים, כאשר עומר דנינו צפוי לחזור לסגל לראשונה מאז המשחק מול מכבי נתניה. לירוי צעירי עדיין בספק, וינסה לחזור לאימונים ורק לאחר כן תתקבל החלטה אם לשתפו או לא. קצב ההחלמה של עודד אלקיים משביע רצון וישנו סיכוי שגם הוא עשוי להיכלל בסגל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי