שוב חוסר מזל: דנינו נטש את אימון פ"ת בעקבות מכה בקרסול

דנינו. מכה קשה במלאבס
דנינו. מכה קשה במלאבס | צילום: ערן לוף

הבלם, שהיה אמור לחזור לסגל, נפצע בקרסול השנייה ויעבור אולטרסאונד. צעירי לא צפוי ליטול חלק. מימר תרגל את אבידור וטאדה בחוד

(גודל טקסט)

במכבי פתח תקווה ממשיכים בהכנות לקראת המשחק מול מכבי תל אביב ביום שני, כאשר בקבוצה יודעים שאם הם רוצים לזכות במקום בפלייאוף העליון, הם חייבים לקחת את הנקודות גם במשחקים יותר קשים.

הבשורה הקשה מבחינת המלאבסים קשורה בעומר דנינו. הבלם, שאמור היה לחזור ביום שני לסגל לאחר כחודש וחצי עקב קרע ברצועות הקרסול, נטש את האימון שנערך היום (שבת) לאחר שספג מכה בקרסול השני ויערוך מחר בדיקת אולטרסאונד נוספת כדי לשלול שבר ברצועות הקרסול. בפ"ת מקווים שמדובר במכה בלבד, אך ישנו החשש שחוסר המזל שוב יפקוד את הבלם.

לירוי צעירי, ככל הנראה לא ייטול חלק בהתמודדות אלא אם כן יחול שיפור משמעותי במצבו וגם עודד אלקיים עדיין בספק למשחק.

באימון תרגל מימר לראשונה העונה מערך של 4-4-2 כאשר ההפתעה באה מכיוונו של יובל אבידור, שתורגל בחוד לצידו של גרגורי טאדה. נאור פסר ואורי מגבו תורגלו כמגנים, כאשר יניב בריק צפוי להמשיך לפתוח בקישור לצידו של רומאריו פירס. מימר לא החליט סופית על ההרכב וישנה אפשרות שרישאר סומא יפתח בכל זאת כמגן שמאלי, כאשר גם יובל שבתאי ושלומי ארבייטמן עשויים לפתוח.

עומר דנינו. חוסר מזל (ערן לוף)
עומר דנינו. חוסר מזל (ערן לוף)

מימר ערך אמש אסיפת וידאו וניתח את המשחק מול הפועל רעננה. "מבחינה הגנתית נראינו מעולה ועמדנו טוב, אבל מבחינה התקפית אני רוצה יותר אנרגיה בהתקפה".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי