מעמדו של בן זקן יציב, שכטר: מוכן לנצח 2:3 עד סוף העונה

אנתוני וארן
אנתוני וארן | יוני אריאלי

חלוץ בית"ר ירושלים לא התרשם מהיכולת הדלה אחרי ה-2:3 מול רעננה והחמיא למאמן, שמעמדו יציב: "איש מקצוע מצוין". בקבוצה ישוחחו עם קונטה, ונחושים לצרף בלם נוסף לסגל. מחמאות לבניון

(גודל טקסט)

דקות רבות של מתח וחרדה, בעיקר במחצית השנייה, עברו אמש (שבת) על אנשי בית"ר ירושלים, בטרם נשמעה שריקת הסיום של השופט ארז פפיר, שהבטיחה נצחון דחוק של 2:3 נגד הפועל רעננה מהתחתית. בית"ר שהופיעה למשחק בסגל חסר מאוד, ללא חן עזרא, עידן ורד, פול אדגר הפצועים וכן ללא מיקי סירושטיין המורחק, נראתה לא טוב בחלקים גדולים של המשחק ורק מספר הצלות אדירות של השוער בוריס קליימן בדקות הסיום, הותירו את הנקודות בבירה.


הקשר הברזילאי ז'אורז'יניו, שפצוע בברכו, לא היה אמור להיכלל בסגל, אך בסופו של דבר הוא צורף לסגל בשל מצוקת שחקנים בקישור ואף נכנס כמחליף בדקות הסיום. בית"ר שוב לא הבריקה, בלשון המעטה, אך הצליחה להשיג ניצחון שני רצוף ונצמדה חזק מאוד אל צמרת הטבלה, עם סיום סיבוב המשחקים הראשון בליגת העל, כאשר במחזור הבא מצפה לה משחק ביתי נגד מכבי תל אביב, בטדי.



במהלך המשחק, נשמעו שוב ושוב הקריאות "תתפטר, תתפטר", לעברו של המאמן בני בן זקן, שספג את מרבית האש מהקהל שנכח בטדי. בעשרים הדקות האחרונות, אף התגודדו אוהדים מאחורי ספסל הקבוצה וקיללו את המאמן, דבר שהצריך את התערבות אנשי האבטחה שהגיעו למקום. למרות היכולת הלא משכנעת, מעמדו של בן זקן בקבוצה איתן ויציב ואין בשלב הזה, כל כוונה להחליפו. יוסי בניון שעמד במרכז העניינים במהלך השבוע האחרון, פתח בהרכב, הציג יכולת טובה, בעיקר במחצית הראשונה, ואף בישל את השער השני לאיתי שכטר, כאשר הוא מקבל הרבה מילים טובות בסיום המשחק. 



מחמאות. בניון (יוני אריאלי) 


לצד מספר מהלכי כדורגל יפים בחלק ההתקפי, נראה כי הבעיה הכי גדולה של בית"ר היא במשחק ההגנה של הקבוצה ומי שסופג את מירב חיצי הביקורת, הוא המגן-בלם, אנטואן קונטה, ששוב לא הבריק ביכולתו וטעות חמורה שלו הביאה לשער השני של רעננה. קונטה נראה לא טוב במשחקים האחרונים ובבית"ר ישוחחו עמו, כדי להבין מה הסיבה לירידה התלולה בכושרו. במקביל ממשיכים המאמצים לצירוף בלם, זר או ישראלי, לקראת פתיחת החלון בינואר.



"זה נכון שאנחנו לא משחקים יותר מדי טוב, אבל בשלושת המשחקים האחרונים כבשנו שמונה שערים וצברנו שבע נקודות מתוך תשע אפשריות", אמרו במועדון. "אנחנו רואים מה קורה בליגה ואיך קבוצות מאבדות נקודות בסיטונאות, ולא משנה היריבה. זה לא נעים לשמוע את שריקות הבוז והקללות של האוהדים, אבל צריך לזכור שאנחנו במקום השני, מרחק נגיעה מהמקום הראשון וכשיחזרו כל הפצועים, אנחנו גם ניראה טוב יותר". 


"לפני הכול אני רוצה להקדיש את השער והניצחון לאשתי, שנמצאת בבית חולים עם דלקת ריאות, אז אני שולח לה מכאן רפואה ואהבה", אמר החלוץ איתי שכטר בסיום המשחק שניצח את המשחק: "הדבר היחיד שצריך להתייחס אליו הוא הניצחון שלנו. עשינו סיבוב ראשון מדהים, וכבר אמרתי שבית"ר ירושלים זה מועדון מאוד לחוץ ומאוד מתוקשר וכל דבר יוצר בלגן. אם נסתכל על הכדורגל, אז בית"ר השיגה 27 נקודות, עשינו סיבוב מדהים של שערים. התקשורת אוהבת להתעסק בדברים מסביב, פחות בדברים המקצועיים ובואו נסתכל על בית"ר כקבוצה חזקה שמנצחת את רוב הסיבוב".



חגיגה בבירה. שחקני בית"ר (יוני אריאלי) 


על חוסר שביעות הרצון של הקהל: "ברור שיש חלקים במשחק שאנחנו משחקים פחות טוב וצריך לזכור שאנחנו חסרים שני שחקנים מאוד משמעותיים, ואלה שחקנים של מספרים, של גולים ובישולים, שחקנים דומיננטיים, שלא נמצאים איתנו כבר כמה שבועות, עידן ורד וחן עזרא כמובן וכרגע אנחנו באמת עושים סיבוב מדהים". 


על משחק ההגנה של הקבוצה: "משחק הגנה הוא לא רק של הקו האחורי, משחק ההגנה הוא גם של החלק הקדמי והרבה פעמים כשאתה מגיע להרבה מצבים ואתה כובש הרבה שערים, אתה גם מקבל גולים ואנחנו לא צריכים לקבל כאלה שערים של חוסר ריכוז, אני מוכן עד סוף השנה לנצח 2:3".


שכטר נשאל האם הוא מסכים עם קריאות האוהדים שצעקו במשחק 'קבוצה בלי מאמן' והשיב: "אני לא מסכים עם זה. אני חושב שבני (בן זקן, ר.ב), הוא איש מקצוע מצוין. זה נכון שיש רגעים במשחק שאנחנו נראים פחות טוב. ויותר טוב שנתעסק כולנו בקבוצה שמצליחה, מאשר במאמן או שחקן כזה או אחר. בית"ר השיגה 27 נקודות וכבשה 33 שערים וזה סיבוב מדהים".


שכטר מרוצה. שחקני בית"ר (יוני אריאלי) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי