אבי מלכה: אני בטוח שאנחנו יכולים לתת הרבה יותר

אשקלון
אשקלון | ערן לוף

שביעת רצון גדולה בהפועל אשקלון אחרי ה-1:1 מול מכבי חיפה, שחתם את הסיבוב הראשון. נעים: "אין לנו מספיק נקודות", מלכה: "באים לנצח, לפעמים זה קורה ולפעמים לא"

(גודל טקסט)

בהפועל אשקלון הביעו שביעות רצון גדולה מאוד מהנקודה שהושגה אמש (שבת) נגד מכבי חיפה, ובמועדון יש אופטימיות גדולה לקראת המשך הליגה, למרות שהקבוצה מדורגת רק שני מקומות מעל הקו האדום. במהלך הסיבוב הראשון הצליחה אשקלון לסיים בתוצאות תיקו מחמיאות נגד מכבי תל אביב, מכבי נתניה ומכבי חיפה ויחד עם זאת מבינים בקבוצה שכמות הנקודות הנוכחית אינה מספיקה והקבוצה עשויה להסתבך שוב בקרבות תחתית, למרות יכולת לא רעה שהוצגה בחלק מהמשחקים. 


"בסך הכל אנחנו קבוצה קטנה ותוצאת תיקו בחיפה נגד מכבי חיפה היא בהחלט תוצאה טובה", אמר המאמן יובל נעים. "אנחנו רוצים לקחת נקודות מכל הקבוצות. אנחנו משחקים הרבה יותר טוב מהנקודות שיש לנו, בהרבה מאוד משחקים יכולנו להכריע את זה ולא עשינו את העבודה ואני חושב שאין לנו מספיק נקודות". 



"אני מנסה לבוא מרוכז לכל משחק במאה אחוז ולעזור לקבוצה כמה שיותר", אמר הבלם אבי מלכה, שהיה אחד המצטיינים בקבוצה. "אם היינו מאמינים בעצמנו קצת יותר, היינו יכולים גם לנצח, אבל בלי להיות חזירים, תיקו בחיפה נגד מכבי חיפה, זו נקודה טובה להמשך הדרך". הבלם גם נשאל לגבי המשך המאבקים בליגה ואמר: "כאחד שנמצא כאן כבר שנה שלישית, אני בטוח שאנחנו יכולים לתת הרבה יותר. אנחנו משחקים כדורגל חיובי ולא מסתגרים וחבל שאנחנו מקבלים גולים לא מחויבי המציאות. אנחנו באים לנצח בכל מגרש, לפעמים זה קורה ולפעמים לא".



מאוכזבים. שחקני מכבי חיפה (ערן לוף) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי