ג'ורדי קרויף: פטר בוס למכבי חיפה? אולי אם הם ישדדו בנק

ג'ורדי קרויף
ג'ורדי קרויף | מכבי תל אביב - האתר הרשמי

מאמן מכבי ת"א במסע"ת לפני המשחק מול מכבי פ"ת (שני, 21:00): "לא מסתכל על המיקום הנוכחי, חייבים לנצח". בלקמן: "לא נשענים על שחקן או שניים כדי להבקיע". ייני יחמיץ את גמר גביע הטוטו

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תנעל מחר (שני, 21:00) את המחזור ה-13 בליגת העל כשהיא תתארח אצל מכבי פתח תקווה. הצהובים יגיעו אל המפגש במושבה אחרי ה-0:1 היוקרתי אצל ויאריאל. כך, הקבוצה של ג'ורדי קרויף נמנעה משיא שלילי בקמפיין האירופי, וכעת היא תנסה לשוב אל ליגת העל בתקווה להשיג ניצחון אחרי שתי תוצאות תיקו מאכזבות. אלי דסה, ששב לסגל וגם נכנס כמחליף מול הצוללת הצהובה, צפוי לשוב לסגל. 


כזכור, הצהובים איבדו נקודות חשובות בשבועיים האחרונים. מכבי תל אביב סיימה ב-2:2 אצל הפועל חיפה באצטדיון סמי עופר ובמחזור האחרון הסתפקה רק ב-1:1 מאכזב עוד יותר מול מ.ס. אשדוד. כעת, הפער של הצהובים מהמקום הראשון עומד על שש נקודות כאשר מאוחר יותר הפועל באר שבע תפגוש את בני סכנין, כשהאלופה עשויה לעלות לפסגה. 

 


הקפטן שרן ייני נעדר מהאימון בשל מתיחה במפשעה והוא יחמיץ את המשחקים נגד מכבי פ"ת ומול הפועל באר שבע בגמר גביע הטוטו. כזכור, ייני לא היה בסגל גם מול ויאריאל ביום חמישי האחרון.


מאמן הצהובים ג'ורדי קרויף התייחס לחשיבות המשחק הקרוב: "אני חושב שכולנו יודעים שמכבי פתח תקווה קבוצה קשה. בשנים הקודמות זה היה צמוד והיינו צריכים להתכונן לזה בהתאם. בגלל הנקודות שאיבדנו, שמנו קצת לחץ על עצמנו לנצח במשחקים הבאים".




יחזור גם לליגה? דסה (דני מרון) 



סיום קמפיין הליגה האירופית מול ויאריאל: "קודם כל, המטרה היא לנצח, לא לכבוש. ציפינו מעצמנו ליותר כקבוצה. אבל זה מאחורינו ואנחנו צריכים להתמקד בליגה. בשבילי הניצחון היה יותר כדי לסיים את הליגה האירופית בטעם טוב יותר ממה שהיה קודם, אפילו שזה לא הוביל אותנו לשלב הבא. כרגע אנחנו מתמקדים במטרה העיקרית שהיא הליגה".


הדיווחים על כך שאמר בספרד שהוא לא מרוצה לאמן: "אני לא יודע מה תרגם את זה, אבל ברור שהספרדית שלו לא משהו, מקווה שהעברית שלו טובה יותר. אמרתי שהזמן יגיד אם ההחלטה שלי הייתה טובה או לא ואם כדאי להמשיך או לא. לא אמרתי שום דבר אחר, אין סיפור מיוחד".


על כל שלא הגיע למסיבת העיתונאים בבגדי אימון: "אתה מומחה לאופנה או משהו? אני אשאל אותך כל בוקר מה כדאי ללבוש".




השיחות עם גולדהאר הן עניין פרטי (מכבי ת"א, רשמי)
 

מדוע וידאר קיארטנסון לא שותף מול ויאריאל: "המטרה שלנו היא לנצח משחקים, יש לנו קבוצה טובה ומשתמשים במי שצריך כדי לנצח בכל משחק".


אם דיבר על חלון ההעברות עם מיץ' גולדהאר:
"אני מתמקד רק במשחק מחר, ואני חושב שזה יהיה רע לי להתמקד במה שיכול לקרות עוד חודש או חודשיים. מה שדיברתי עם מיץ' זה עניין פרטי".

האשמים במה שקרה בשלב הבתים: "יש הרבה סיבות למה שקרה בשלב הבתים ואנחנו מנצחים או מפסידים כקבוצה. אין צורך להפנות אצבע מאשימה כלפי אנשים". 


פיטוריו של גיא לוזון: "אני כל כך לא מתמקד באחרים. עד עכשיו לא ידעתי שרוב מאס מונה במקומו. זה קרה היום? אין לי ממש דעה על זה. פטר בוס? אולי אם ישדדו בנק".




לוזון. לג'ורדי לא היה מושג (ערן לוף)


על כך שכעס על השחקנים במחצית מול אשדוד: "אני לא מאמין שהשחקנים מדבר איתכם אז אני לא מתייחס לזה. אני יודע שאחד מהם מדבר ואני לא מרוצה מזה, אבל סומך על השחקנים שהם מקצוענים".


 

המקום הנוכחי בטבלה: "אני לא מסתכל על המיקום כרגע, רק בסוף העונה. יש לנו חודש קשה לפנינו עם הרבה תנאים שלא עוזרים לנו אבל המפתח זה לעשות את המקסימום ולנצח כדי לקחת נקודות. אנחנו עדיין קרובים למקומות הגבוהים אבל צריכים להיכנס למומנטום. בשבועות האחרונים איבדנו ארבע נקודות מתוך שש שהיינו צריכים לקחת ואנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לאבד נקודות".


החלוץ ניק בלקמן הוסיף: "אנחנו צריכים להמשיך לעבוד בדרך הנכונה. יש לנו מאמן וצוות מקצועי נהדרים ואנחנו ניקח את הנקודות שאנחנו צריכים. נתייחס לזה כמו עוד משחק. זה משחק חשוב לנו ובזה אנחנו מתמקדים".



בלקמן. מומנטום קבוצתי טוב (אופ"א)


עתידו: "יש לי חוזה במכבי לעונה הזאת ואני מתמקד בלעשות את המקסימום ולהפוך אותה לקבוצה טובה. כל השאר לא רלוונטי עד סוף העונה".


השער מול ויאריאל: "זה היה במומנטום קבוצתי טוב ואני מקווה שנוכל להמשיך בזה. אני מאוד שמח שהייתה לי את ההזדמנות לשחק במועדון כמו מכבי תל אביב בזירה האירופית. אנחנו לא נשענים על שחקן אחד או שניים, יש ארבעה או חמישה וזה אפילו טוב יותר".


הרכב משוער: פרדראג ראיקוביץ', יובל שפונגין, טל בן חיים (איתן טיבי), ז'אן סילבן באבין, אופיר דוידזאדה, חוסה רודריגס, אבי ריקן, אייל גולסה, ניק בלקמן (דור מיכה), ארון שוינפלד (אלירן עטר), וידאר קיארטנסון.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי