יחזור בעונה הבאה: אופ"א הרחיקה את שיר צדק לשמונה חודשים

שיר צדק
שיר צדק | אודי ציטיאט

הקלה בהפועל ב"ש מהודעת ועדת המשמעת של אופ"א לאחר שהיה חשש שהבלם שנטל חומר אסור מסוג אוקטופמין יקבל עונש כבד בהרבה. מכיוון שהעונש רטרואקטיבי המשמעות היא שכבר בחודש יולי, צדק יכול לחזור למגרשים

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע הודיעה לפני דקות אחדות (שני) כי ההחלטה בעניינו של שיר צדק התקבלה ובלם באר שבע הורחק על ידי ועדת המשמעת של אופ"א לתקופה של שמונה חודשים רטרואקטיבית כלומר החל מ-19 באוקטובר, עת התקבלה במשרדי המועדון ההודעה על התוצאות החיוביות של בדיקת השתן. טרם התקבלו הנימוקים להחלטה.

בהודעה נאמר עוד: "על אף שמדובר בענישה על הצד הנמוך בתיקים מסוג זה, אנו ממתינים לנימוקי ההחלטה כדי לבחון ערעור על התוצאה, שניתנה על יד הערכאה הראשונה והנמוכה בתיק. המועדון עומד לצד שיר, מאמין בצדקתו וימשיך לעשות הכל על מנת שיעשה עמו צדק ושלא ידבק רבב בשמו הטוב".

תחילת הפרשה בסוף חודש ספטמבר אז כינסה הבעלים של האלופה, אלונה ברקת, מסיבת עיתונאים ובה דווחה על מציאת חומר אסור בבדיקת שתן שנתן הבלם בסיום המשחק מול מאריבור. הבעלים ושאר אנשי הצוות המקצועי העניקו מאז את מלוא הטיפול המשפטי והמנטלי לבלם וטענו כל הזמן שמדובר בטעות בתום לב.


ברקת.  המועדון העניק לצדק חיבוק תומך (מאיר אבן חיים)

ביום חמישי טס צדק לדיון בעניינו במשרדי אופ"א. בתום הדיון שנמשך כשעתיים וחצי נמסר מהמועדון:  "הוצגו ראיות משמעותיות לחפותו של השחקן. אנחנו סמוכים ובטוחים שוועדת המשמעת תקבל את טיעוניו". צדק אמר: "שתקתי עד עכשיו, אמתין עוד כמה ימים עד להחלטה של הדיינים".

בכל מקרה באר שבע תצטרך להסתדר ללא בלם הנבחרת עד תום העונה. צדק שיחק העונה בחמישה משחקי ליגה (האחרון מול הפועל חיפה ב-1:1 בסמי עופר) וב-12 משחקים בכל המסגרות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי