במכבי ת"א מצפים שג'ורדי קרויף יקח אחריות ויתפטר

ג'ורדי קרויף
ג'ורדי קרויף | עדי אבישי

גולדהאר לא רוצה לפגוע בהולנדי ומחכה להודעה ממנו אחרי ה-0:0 המאכזב מול מכבי פ"ת. גורם במועדון: "ארבלדזה הלך על הרבה פחות מזה". בקבוצה רוצים למנות מאמן חדש שיבנה את הבסיס לעונה הבאה. צפו בתקציר

(גודל טקסט)

ה-0:0 אתמול (שני) של מכבי תל אביב מול מכבי פתח תקווה הראה: הצהובים במשבר, ואי אפשר לטאטא את זה יותר. קולם של הבעלים מיץ' גולדהאר ויד ימינו ג'ק אנגלידיס עדיין לא נשמע, אבל לכולם ברור שהמצב הנוכחי לא יכול להימשך והאיש שהאש מופנית אליו הוא ג'ורדי קרויף.

במועדון טוענים שגולדהאר לא רוצה לפגוע בקרויף, אבל הכישלון המתמשך תחת המאמן ההולנדי בכל המסגרות שם את הבעלים בעמדה לא נעימה. גורם במועדון אמר: "זה לא מרחק הנקודות כמו הפער ביכולת ובמנטליות לעומת הפועל באר שבע. ג'ורדי נכשל שוב עם הזרים וכבר הובהר לו שלא הולכת להיות מהפכה בינואר". גולדהאר מחכה שקרויף יקח אחריות ויתפטר.

"על הרבה פחות מזה הלך שוטה ארבלדזה הביתה. כבר לא קונים את הלוקש של יהיה שינוי בחלון ההעברות בינואר. לא כל מי שמגיע באמצע העונה זה מציאה כמו ראדה פריצה וערן זהבי", הוסיף אחד מאנשי המועדון. בקבוצה רוצים למנות מאמן חדש שיבנה כבר מעכשיו את הבסיס לעונה הבאה.

קרויף אמר בסיום: "אני לא חושב שזה הרגע הנכון כשאנחנו מאוכזבים מהמצב ומהמשחק בשביל לענות על שאלות כמו למה אני צריך את זה, בטח שלא לתקשורת. אלו דיווחים שצריך למסור לבוסים. תמיד הבנתי את חיי המאמן. אבי היה מאמן שנים וגם כשחקן היה מאמן על המגרש. הייתי בקשר עם מאמנים, חייתי עם מאמנים ותמיד ידעתי מה זה אומר. כשלא מנצחים, מגיע הלחץ וצריך להתמודד איתו".

ג'ורדי קרויף. לגולדהאר לא נעים (עדי אבישי)
ג'ורדי קרויף. לגולדהאר לא נעים (עדי אבישי)

על המשחק אמר המאמן: "היינו צריכים להבקיע את השער שלנו במחצית הראשונה ואז הדברים היו נראים אחרת. אין לנו דריבלרים בקבוצה. שחקנים שיכולים לעבור שחקן ולשנות סיטואציות וגם ליצור יותר מרווח. אין לנו מספיק איזון בקבוצה. אנחנו לא מרוצים מהתוצאות ומהיכולת, הגענו לחצאי הזדמנויות ולא כבשנו ואז נהיים עצבנים וזה נורמאלי כי זה הכדורגל. אי אפשר להתחבא מאחורי זה. לאוהדים יש זכות להתלונן".

הבלם איתן טיבי הוסיף: "כרגע אנחנו לא נראים טוב ולא יכולים לדבר על אליפות. צריך להשתפר בכל המובנים ואולי כשנשתפר נוכל להביט קדימה. בשנתיים האחרונות החלפנו מאמנים וזה עבד פחות טוב. אני האחרון שיכול להגיד משהו".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי