יש חיזוק: איסמעילה סורו סיכם בבני יהודה לשלוש שנים וחצי

איסמעילה סורו
איסמעילה סורו | בני יהודה, רשמי

הכתומים יצטרפו את הקשר, שעל המשא ומתן עליו פורסם לראשונה בספורט1, והרשים במבחנים את אבוקסיס. בני יהודה רכשה 50 אחוזים מכרטיסו של בן ה-19 מחוף השנהב, שמיוצג על ידי סוכנו של יאיא טורה

(גודל טקסט)

בני יהודה הודיעה היום (שלישי) על סיכום עם איסמעילה סורו. הקשר בן ה-19 מחוף השנהב סיכם לשלוש שנים וחצי בקבוצה של יוסי אבוקסיס כאשר הכתומים ירכשו את 50 אחוזים מכרטיס השחקן שלו. על הסיכום בין הצדדים, פורסם לראשונה בספורט1. סורו, משחק בתפקיד של קשר אחורי הגנתי וגם כקשר 50-50, שיחק בעונה האחרונה בקבוצת גומל מהליגה הראשונה בבלארוס, במדיה שיחק 15 משחקים וכבש שער אחד. לפני כן שיחק 22 משחקים במדי סקסן מהליגה הראשונה במולדובה.

בבני יהודה רשומים חמישה זרים, אך רק שלושה מהם, צמד הליטאים אמיליוס זובאס ונריוס ואלסקיס וכן הקשר הקונגולזי מאוויס צ'יבוטה, נוטלים חלק פעיל במשחקי הקבוצה. את סורו מייצג דימטרי סליוק, המוכר לכולם כסוכנו של יאיא טורה. החיזוק הטרי של הכתומים סומן כפוטנציאל מבטיח ובמועדון קיימת תקווה כי יהיה ניתן למכור אותו בעתיד תמורת סכום גבוה. "מדובר בשחקן צעיר מאוד, אבל מוכשר ורעב להצלחה. אמנם מדובר מבחינתנו בהשקעה לעתיד ולכן גם החוזה ארוך הטווח אבל  יכול להיות שמצאנו כאן עלי מוחמד משופר", אמרו במועדון. 

הקשר הברזילאי מרסלו, שהושאל ממכבי תל אביב, ישוחרר בינואר וגם הקשר הקרואטי אנטוניו מרשיץ צפוי לסיים בקרוב את חלקו בקבוצה, כך שלצוות המקצועי יש אפשרות לצרף זרים חדשים. סורו הגיע לאחרונה למבחנים בבני יהודה ואחרי שהרשים את אבוקסיס ועוזרו אורי גוטמן, הכתומים פתחו במגעים על מנת לצרפו. עדיין לא ברור האם סורו יעמוד לרשותו של אבוקסיס במחזור הקרוב מול מכבי חיפה.

סורו (אתר רשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי