קונטה יעמוד לוועדת משמעת, מאמצים להכשיר את קליימן

אנטואן קונטה
אנטואן קונטה | דני מרון

הצרפתי יצטרך לספק הבהרות בנוגע לנסיעה שלו לצרפת לבקר את אביו החולה ללא אישור, אך לא צפויים להענישו בחומרה. סיכוייו של השוער לשחק מול מכבי ת"א לא גבוהים

(גודל טקסט)

אנטואן קונטה, שחקנה של בית"ר ירושלים, יעמוד לוועדת משמעת פנימית במועדון, לאחר שהמריא לפני מספר שבועות לבקר את אביו החולה בפאריס, ללא אישור מראש מהקבוצה. זה קרה בסוף השבוע לפני המשחק נגד הפועל באר שבע (משחק בו קונטה היה בין החלשים במגרש, ר.ב), כאשר השחקן הסתפק בשליחת הודעה קצרה למנהל הקבוצה ועדכן אותו כי הוא ממריא לצרפת, להיות לצד אביו החולה.

בבית"ר מנסים לגלות הבנה למצבו הרגיש של השחקן, אולם אומרים כי לצד ההבנה, הוא עבר עבירת משמעת שאסור שתעשה. בבית"ר גם מודאגים מכושרו הירוד של השחקן במשחקים האחרונים ויעדיפו שלא להעכיר עוד יותר את מצב רוחו, הדי שפוף לאחרונה.

מבית"ר נמסר: "השחקן אמנם הודיע באיחור למנהל הקבוצה. למרות שמדובר בהפרת משמעת, אושר לקונטה לטוס לשהות לצד אביו ואכן הוא חזר לאחר יממה וחצי. לשחקן הובהר כי אנו מגלים הבנה למצבו ולמצב אביו, אבל להבא לא יוכלו הדברים להיעשות באופן שכזה. השחקן נלקח לשיחה עם ראשי המועדון ונאמר לו כי יעמוד לדין משמעתי פנימי. אנחנו לא קושרים בין הדברים, מאמינים שהשחקן יחזור ליכולתו הגבוהה וכי הוא מחויב במאה אחוזים למועדון".

בתוך כך מנסים בצוות הרפואי להכשיר את השוער הפצוע בוריס קליימן, לקראת המשחק נגד מכבי תל אביב, בשני בטדי. כרגע נראה כי סיכוייו של השוער לשחק, אינם גבוהים, אחרי שבבדיקה שעבר, נתגלה קרע קטן בשריר הארבע ראשי ברגלו, והקרע אף מלווה במתיחה חזקה בשריר ובבצקת הקיימת באיזור הפגיעה.

אנטואן קונטה. יעמוד לדין (דני מרון)
אנטואן קונטה. יעמוד לדין (דני מרון) 

בתוך כך, לקראת המשחק ביום שני מול מכבי תל אביב הודיע המועדון כי בניגוד לשמועות שהופצו, לא נתן המועדון הוראה שלא להכניס אביזרי עידוד. "אנו רוצים להבהיר כי הדבר לא היה ולא נברא כלל ומעולם לא ניתנה הוראה שכזו. מבחינת המועדון, אין מניעה להכניס כל אביזר במסגרת החוק אשר יכול לתרום לצבע ותמיכה בשחקנים שלנו מכיוון היציעים", נמסר מהמועדון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי