מאס: הכי חשוב שנהיה קבוצה שמחה ונהנה אחד מהשני

שחקני מכבי חיפה
שחקני מכבי חיפה | אתר רשמי

צוות המאמנים החדש של מכבי חיפה, מאס את מורדכי, העביר אתמול את יום האימונים הראשון וערכו שני אימונים. אלאך טרם גיבש רשימה סופית של מאמנים. היום יוצג המנהל המקצועי במסיבת עיתונאים ראשונה

(גודל טקסט)
מכבי חיפה החלה אתמול (שלישי) רשמית את הכנותיה לקראת המשחק בשבת מול בני יהודה. במועדון כבר לא מדברים על תוצאות ובסך הכול רוצים לחזור למסלול הניצחונות, ובעיקר רוצים להציג יכולת טובה שתחזיר את הקהל הירוק למגרשים. אתמול ערכו שחקני הקבוצה שני אימונים כאשר הראשון התמקד בכושר ואילו האימון השני התחלק למשחקונים.


לפני יום האימונים הוזמנו השחקנים לאסיפה שם הכירו לראשונה את צוות המאמנים – רוב מאס ואיתי מרדכי. המנהל המקצועי מו אלאך, שנכח באימון, ערך היכרות לצוות עם השחקנים ואמר להם: "אלו המאמנים החדשים. אנחנו צריכים להתנהג כמו משפחה ונעבוד בשיתוף פעולה".



לאחריו דיבר עם הסגל מאס: "הכי חשוב שנהיה קבוצה שמחה ונהנה אחד מהשני. אנחנו יוצאים לדרך חדשה". גם השחקנים עצמם הרגישו אווירה שונה באימונים כאשר כל אחד מהם מבין שהוא נמצא כעת תחת זכוכית מגדלת ושחקן היה קודם די בטוח או לא בטוח בהרכב אז מצבו כעת יכול להשתנה. "יותר מדי מאמנים התחלפו כבר בזמן האחרון אז נראה שהמועדון די רגיל לזה אבל אנחנו השחקנים צריכים לתת יותר" אמר אחד השחקנים.


במקביל, אלאך ממשיך בחיפוש אחר מאמן קבוע ואומנם לא מעט מאמנים הוצאו למנהל המקצועי לאחרונה במועדון אמרו כי טרם הוא בנה רשימה סופית. "מו עובד בצורה מסודרת ולא רוצה לקחת החלטה פזיזה. המטרה זה לבחור מאמן שיכול לקדם את המועדון ולבנות קבוצה ראויה לעונה הבאה וזאת לא פשוט כרגע", אמרו במכבי חיפה. 

 

דרך חדשה? שחקני מכבי חיפה (אתר רשמי) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי