בן זקן מתלבט לגבי תפקודו של קונטה, ז'אורז'יניו ישוב להרכב?

אנטואן קונטה
אנטואן קונטה | דני מרון

מאמן בית"ר ירושלים עדיין לא החליט היכן להציב את הצרפתי מול מכבי תל אביב ביום שני. ורטה עשוי לפתוח כמגן ימני, הברזילאי צפוי לתפוס את מקומו של בניון

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים ממשיכה בהכנות לקראת משחק הבית הקרוב, נגד מכבי תל אביב, ביום שני, בטדי. קרוב ל-15 אלף צופים כבר הבטיחו את מקומם במשחק ובמועדון מקווים שהאצטדיון יהיה כמעט מלא, גם לאור העובדה כי מדובר בחופשת חנוכה ובעיקר כי הקבוצה מגיעה במומנטום חיובי עם שבע נקודות מתוך תשע האפשריות במשחקים האחרונים. 


בחלק המקצועי נראה שלמאמן בני בן זקן, יש התלבטות לגבי חוליית ההגנה ותפקודו של המגן-בלם אנטואן קונטה. אם קונטה יתופקד כמגן, עשוי מיקי סירושטיין שסיים לרצות עונש הרחקה, לפתוח לצדו של טל כחילה במרכז ההגנה. במידה וקונטה יתופקד כבלם, אמור עופר ורטה להמשיך בעמדת המגן הימני.

 


מי שיחזור בוודאות להרכב הוא הברזילאי ז'אורז'יניו, שיפתח ככל הנראה במקום יוסי בניון. גם חן עזרא שמחלים מפציעה בשרירי המפשעה, חזר לאימונים מלאים ועשוי לשוב להרכב, אם כי במקרה שלו, הוא עוד יבדק בימים הקרובים, בטרם תתקבל ההחלטה הסופית, אם לכלול אותו בסגל כבר במשחק הזה, או לאפשר לו מנוחה נוספת ושיחזור רק למשחק הבא. עידן ורד, שחוזר בהדרגה לאימונים ומגביר את קצב ההכנות, ימשיך להיעדר גם מהמשחק הקרוב.




בלם או מגן? קונטה (דני מרון) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי