הערכה: מאור בוזגלו ימונה לקפטן אחרי דקל קינן

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | ערן לוף

במועדון טרם אישרו שמדובר בהחלטה ומתכוונים לתת לשחקנים את המילה האחרונה. הירוקים לא ממהרים: "אין לחץ למצוא מאמן תוך יום או יומיים". קלאוס וקוסטדינוב מחוץ לסגל מול בני יהודה

(גודל טקסט)

מכבי חיפה ממשיכה את הכנותיה לקראת המשחק בשבת (20:30, שידור ישיר בספורט4) מול בני יהודה תחת הצוות החדש רוב מאס ואיתי מרדכי. השחקנים מספרים על נכונות של שני המאמנים להתוות דרך מעט שונה ממה שהייתה בעידן גיא לוזון ובעיקר לתת לשחקנים ביטחון ולהחזיר את חדוות המשחק. במועדון מודעים שניצחון במשחק הזה יכול להוציא את הקבוצה לדרך חדשה ובעיקר להחזיר מעט שמחה לאוהדים שכבר איבדו אמון בקבוצה.

הנושא העיקרי בו עסקו במועדון אתמול היה מסיבת העיתונאים אותה ערך המנהל הטכני מו אלאך בה דיבר על הרצון שלו להחזיר את התקווה בקרב האוהדים ובין השאר התייחס לכך שטרם החל בחיפוש אחר מאמנים ושמבחינתו קודם הוא מעוניין לקבוע את העקרונות של הקבוצה ורק אז למצוא את המאמן המתאים.

"המטרה למצוא מאמן שנדע שיכול לקדם את הקבוצה ולא לעשות ניסוי נוסף.  אמרו במועדון. מבחינה מקצועית מי שייעדרו בשבת הם הקשר הבולגרי גאורגי קוסטדינוב והחלוץ היווני קלאוס שעדיין פצועים. גל אלברמן ועומר דמארי צפויים להמשיך בהרכב כמו גם הברזילאי קאיו ומאור בוזגלו.


בוזגלו. רוב השחקנים יבחרו בו לקפטן? (ערן לוף)

בתוך כך, בחיפה כבר חושבים על היום שאחרי דקל קינן שצפוי לעזוב בעוד כשלושה שבועות לארה"ב שם חתם במדי סינסינטי. בקבוצה טרם קיבלו החלטה מי השחקן שיחליף את קינן כקפטן הקבוצה אך ההערכה כי זה יהיה מאור בוזגלו. בכל מקרה בחיפה מעוניינים לתת את זכות הבחירה בנושא הקפטן לשחקנים ונראה שהרוב יבחר בבוזגלו, כשבכל מקרה רמי גרשון וגל אלברמן יישארו כקפטנים משניים. "אין לנו בסגל שחקן בית מובהק, אבל יש לא מעט שחקנים שראויים לשמש כקפטנים ונראה שבוזגלו יקבל בסופו של דבר את הסרט", אמר שחקן בקבוצה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי