מימר: "חייבים ליצור יותר מצבי הבקעה", סולומון יפתח מול אשדוד

מנור סולומון
מנור סולומון | לירון מולדובן

שבת, 16:00, ישיר בספורט4: מאמן מכבי פ"ת מתלבט בין ארבייטמן לטאדה לצדו של אבידור בחוד. הקשר שהתגייס השבוע, חזר לאימונים. עמיר תורג'מן: "מרגישים שינוי בקבוצה שלי"

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)
אחרי תוצאת התיקו ביום שני מול מכבי תל אביב, מכבי פתח תקווה תארח מחר (שבת, 16:00, שידור ישר בספורט4) את מ.ס אשדוד, במטרה לחזור לנצח ולעשות עוד צעד בדרך להבטחת הכרטיס לפלייאוף העליון. "אנחנו יודעים שזה אולי משחק ההזדמנות האחרונה שלנו. כל תוצאה מלבד ניצחון תרחיק אותנו משמעותית מכרטיס לפלייאוף העליון" אמרו במועדון.


המאמן, שרון מימר, ערך לשחקניו אספת וידאו בה אמר להם: "בסך הכל ההגנה התייצבה, גם בקו של ארבעה שחקני הגנה, אנחנו צריכים להשתפר בדברים הקטנים כדי שנהיה קבוצה טובה יותר, אבל חייבים גם ליצור הרבה יותר מצבים בחלק ההתקפי". מימר מתכוון לעובדה שהקבוצה שלו לא כבשה בשלושה מארבעת המשחקים האחרונים.




מהסגל ימשיך להיעדר לירוי צעירי הפצוע, שירשום משחק שלישי ברציפות בו הוא לא משחק, אבל הבשורה המשמחת אמורה להגיע מכיוונו של הבלם עומר דנינו שצפוי לחזור לסגל אחרי שנעדר בגלל פציעה.


מנור סולומון עבר ביומיים האחרונים מסע תלאות. אתמול שוחרר מהצבא לאימון הקבוצה, לאחר מכן שוב חזר לבסיס הטירונים מחנה 80 והיום בבוקר שוב יצא לסוף שבוע פנוי בביתו, כאשר הוא שותף באימונים בימי חמישי ושישי ויפתח בהרכב.



שרו מימר. מתלבט בנוגע לחלק ההתקפי שלו (דני מרון)


מבחינת ההרכב, מימר צפוי לשמור על מערך ה-2-4-4 בו החל לשחק בשבוע שעבר, בעוד התלבטות אחת עדיין קיימת והיא זהות החלוץ שיפתח לצידו של יובל אבידור. שלומי ארבייטמן, שנראה טוב באימוני השבוע, מועמד לפתוח או שזה יהיה גרגורי טאדה. מימר נטה לעשות מספר ניסיונות באימון המסכם, אבל נראה שמלבד ההתלבטות בהתקפה, שאר ההרכב יהיה זהה.

תורג'מן: "אני מרגיש את השינוי בקבוצה"

אחרי שצברה רק 7 נקודות בכל הסיבוב הראשון, מבינים באשדוד שאם הקבוצה לא תתחיל לצבור נקודות בקצב קצת יותר רציני, יהיה להם מאוד קשה להישאר בליגה. בקבוצה של עמיר תורג'מן זוכרים את ה-1:2 של הפתח תקוואים מהסיבוב הראשון וינסו ל"החזיר" את הנקודות שאיבדו.


תורג'מן תרגל השבוע את הקשר הברזילאי, סידני דה פרייטאס, בהרכב הפותח והוא צפוי לערוך את הבכורה שלו באשדוד גם בשל חסרונם של רועי בקל ותום מונד (פצועים) ואדילסון באהייה (מורחק). לעמדת המגן הימני אמור לשוב הקפטן, טום בן זקן.


תורג'מן: "מכבי פתח תקווה קבוצה עם שחקנים טובים, מסודרים, ומאומנים טוב. המטרה שלנו להגיע מוכנים, כי יותר קל לעשות את זה נגד קבוצות כמו מכבי תל אביב והפועל חיפה. זה חלק מהבגרות שלנו. אני מרגיש את השינוי, והדרך אמורה להביא תוצאות. נגד הפועל חיפה ידענו לחזור מפיגור ובהמשך זה יתורגם לתוצאות".



עמיר תורג'מן. "מרגיש את השינוי בקבוצה שלי" (לירון מולדובן)


הרכב משוער מכבי פתח תקווה: צחי גיגי,עודד אלקיים, תומאש סיבוק, ז'והאן מרסיאל, נאור פסר, רומריו פירס, יניב בריק, לידור כהן, מנור סולומון, יובל אבידור, שלומי ארבייטמן (גרגורי טאדה).




הרכב המשוער אשדוד: יואב ג'רפי, טום בן זקן, קרלו ברוצ'יץ', ויקטור גאנב, אביב סולומון, יובל יעקובוביץ', סדני דה פרייאטס, דן ביטון, גדי קינדה, מאוריסיו קורדיירו, בלסינג אלקה.



 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי