בוזגלו לאוהדי מכבי חיפה: אנחנו במשבר, תעודדו ותדרבנו דווקא עכשיו

רוב מאס
רוב מאס | טוויטר

הכוכב, שיקבל את הקרדיט ב-11 מחזור שני ברציפות, שלח מסר לקהל לפני בני יהודה (שבת ב-20:30, ישיר בספורט4): "לאנרגיות שלכם יש משמעות". מאס צפוי לפתוח עם יונתן לוי. דיווח: יורגן לנארטשון צפוי לחתום

(גודל טקסט)
לאחר סיבוב ראשון כושל שהסתיים בפיטורי המאמן גיא לוזון, במכבי חיפה רוצים לפתוח דף חדש ולהתחיל את הסיבוב השני עם ניצחון כשיארחו את בני יהודה בסמי עופר מחר (שישי, 20:30, שידור חי בספורט4). כשמדברים בקבוצה על ניצחון שיחזיר את הקבוצה למסלול הנכון, לא מתכוונים לסתם ניצחון, אלא לכזה שיהיה מלווה גם ביכולת טובה שתחזיר את אמון הקהל.


רבים מהאוהדים הירוקים הבטיחו לסיים את המחאה מהשבועות האחרונים וזאת לאחר שינויים בצוות המקצועי. צוות המאמנים החדש, רוב מאס ואיתי מרדכי יעמדו מחר לראשונה על הקווים בליגה כאשר במועדון לא מסתירים כי במידה שהקבוצה תראה שיפור משמעותי ביכולת, לא מן הנמנע כי הצוות הזמני יהפוך לקבוע לפחות עד תום העונה.




במועדון סיפרו על שינוי בגישה בשל חילופי המאמנים אך בעיקר מקווים לראות שינוי אצל חלק גדול מהשחקנים. אחד השחקנים אמר הבוקר: "אין ספק שעברנו שינוי משמעותי בשבוע האחרון בעקבות הכישלון שהיה של כולנו וכעת זה המבחן של כל אחד מאיתנו. כל אחד מבין כי אם לא יגיע שיפור אז הוא ימצא את עצמו בחוץ".


מבחינה מקצועית נראה כי צפויים שני שינויים בהרכב, ובצוות מתלבטים בעיקר בשתי עמדות. העמדה הראשונה היא עמדת המגן השמאלי שם קיימת אכזבה קשה מעומרי בן הרוש שהיה האשם העיקרי בשער השיוויון של הפועל אשקלון ובכלל נראה ביכולת ירודה בשבועות האחרונים. בחיפה כבר קיבלו החלטה להביא מגן שמאלי זר בינואר אך ישנו סיכוי כי כבר בשבת יאבד בן הרוש את מקומו בהרכב. באימון המסכם תורגל יונתן לוי הצעיר על חשבונו של בן הרוש.



אכזבה גדולה בצוות המקצועי מהיכולת שלו בתקופה האחרונה. עומרי בן הרוש (ערן לוף)


עמדה נוספת שעליה מתלבטים במועדון היא עמדת הקשר המרכזי בין סינטיהו סלליך, גילי ורמוט וקאיו הברזילאי שעבורו זאת תהיה עוד הזדמנות להוכיח את עצמו לפני שהוא עלול לסיים את תפקידו בקבוצה. כמו שזה נראה באימון הבוקר סלליך יהיה זה שיפתח, ורמוט וקאיו יחכו להזדמנות מהספסל.מי שלא יהיו בסגל למשחק הקרוב הם צמד הזרים גאורגי קוסטדינוב וסטפנאס אתנסיאדיס הפצועים כמו גם נטע לביא ושלומי אזולאי. מאור בוזגלו צפוי להמשיך בהרכב הראשון.


מאור בוזגלו, שמקפיד לדרבן את הקהל ולהרים את המורל של חבריו מאז חזר מהפציעה, פרסם פוסט בעמוד האינסטגרם שלו והעביר מסר לאוהדים: "אני מרגיש צורך עז לשתף אתכם במשהו שיושב עליי. פעם ראשונה שפתחתי בהרכב ורק אז הבנתי את הכוח שיש לקהל המטורף הזה. הרגשתי את היכולת שלכם לנווט את הרגליים שלנו השחקנים, פשוט ככה. אתם המנוע של המערכת הזו שנקראת מכבי חיפה. אם תשאלו אותי, העידוד שלכם צריך לבוא דווקא כשהוצאנו אאוט עקום או מסירה לא טובה, תדרבנו אותנו. אין הגיון שהיכולות באימון לא מגיעות אל כר הדשא. אני יודע מה זה לחץ של אליפות וצמרת ושם מכבי חיפה צריכה להיות, נקודה. נכון – אנחנו קבוצה במשבר כרגע ודווקא עכשיו לאנרגיות שלכם יש משמעות. מחכה למחר".


 

אני מרגיש צורך עז לשתף אתכם במשהו שיושב עליי. פעם ראשונה שפתחתי בהרכב ורק אז הבנתי את הכוח שיש לקהל המטורף הזה. הרגשתי את היכולת שלכם לנווט את הרגליים שלנו השחקנים, פשוט ככה. אתם המנוע של המערכת הזו שנקראת מכבי חיפה. אם תשאלו אותי, העידוד שלכם צריך לבוא דווקא כשהוצאנו אאוט עקום או מסירה לא טובה, תדרבנו אותנו. אין הגיון שהיכולות באימון לא מגיעות אל כר הדשא. אני יודע מה זה לחץ של אליפות וצמרת ושם מכבי חיפה צריכה להיות, נקודה. נכון – אנחנו קבוצה במשבר כרגע ודווקא עכשיו לאנרגיות שלכם יש משמעות. מחכה למחר #MB11

A post shared by MAOR BUZAGLO (@buzaglomaor_11_official) on



האם הירוקים מצאו מאמן? בתקשורת השבדית מדווחים היום (שישי) שכן. על פי אותן ידיעות, יורגן לנארטשון צפוי להתמנות ממש בקרוב למאמן מכבי חיפה. לנארטשון (52) אימן את גטבורג בשנתיים האחרונות, אך פוטר לפני סיום העונה. לפני כן אימן את האקן ואלפסבורג משבדיה ואת סטאבק מנורבגיה. בעברו עבד גם כמאמן נבחרת הנערים של שבדיה ובהמשך שימש גם כמאמן הנבחרת הצעירה. 


אלמוג בוזגלו: "מאחל למאור לנצח בכל משחק, חוץ מהמשחק נגד בני יהודה"

עם ארבעה ניצחונות בחמשת המשחקים האחרונים שלה, תגיע בני יהודה למפגש מול מכבי חיפה והמאמן, יוסי אבוקסיס, צפוי לפתוח עם הרכב זהה להרכב שפתח בניצחון האחרון נגד מכבי נתניה. אבוקסיס מעדיף לשחק שוב עם רביעייה הגנתי, כאשר עאיד חבשי ודן מורי יפתחו כבלמים במרכז ההגנה. בחלק הקדמי צפויה לפתוח רביעיית ההתקפה, שתכלול את נריוס ואלסקיס שנמצא בכושר נפלא, יונתן כהן, מאוויס צ'יבוטה ואלמוג בוזגלו, שיפגוש את אחיו מאור שצפוי לפתוח בהרכב הירוקים מנגד.


"מכבי חיפה זה תמיד משחק גדול ויש הרבה מוטיבציה מן הסתם", אמר אלמוג בוזגלו. "זה משחק חשוב מאוד לקראת המשך העונה שלנו ואני מקווה שנעשה משחק טוב. לא בטוח שזה שחיפה במשבר ישחק לטובתנו. אומרים שחיה פצועה היא הכי מסוכנת, וברור שזה משחק לא קל, במגרש ביתי של קבוצה שפיטרה את המאמן שלה. אנחנו מודעים למצב שלהם, אבל אנחנו חושבים על עצמנו ובאים לקחת את הנקודות. נצטרך כמו בכל משחק, לעמוד טוב, לשחק חכם ונכון, לצאת טוב למתפרצות ולדעת גם לסגור כשצריך. נצטרך לדעת לעצור את הכלים המסוכנים שלהם ולצאת עם שלוש נקודות".



"מאחל למאור לנצח כל משחק, חוץ מהמשחק הזה" אלמוג בוזגלו (עדי אבישי)


על מפגש מול אחיו מאור: "זה פרט פיקנטי מאוד לפגוש את מאור. זה תמיד כיף לפגוש אותו. אין ספק שהוא מודל לחיקוי בשבילי, אבל זה הדבר האחרון שאנחנו מתעסקים בו. המשחק הוא בין בני יהודה למכבי חיפה ולא בין אלמוג למאור. אני תמיד שמח לפגוש אותו, אם זה על המגרש ואם זה מחוצה לו, ככה שתמיד יהיה לי כיף בלב".


"אני מאחל לו שינצח בכל משחק, חוץ מהמשחק נגד בני יהודה. אין לנו קינאה במשפחה, אני מפרגן למאור הכי הרבה בעולם ושיגיע הכי רחוק שאפשר. שינצח כל משחק, חוץ מהמשחק הקרוב. שיחקתי נגדו גם בעונה שעברה, ועשיתי עליו פאול וכולם כבר התחילו לדבר על זה. זה שטויות, זה משחק בין שתי קבוצות ולא צריך להתייחס לפרטים הקטנים יותר מדי. אבא כבר אמר שיש לו בוודאות שתי נקודות ביד, אז הוא לא תופס שום צד והוא רק בא ליהנות".


על הדברים שהביאו את השינוי אחרי פתיחת עונה פחות טובה: "היו לנו הרבה שיחות עם הצוות המקצועי, הרבה שיחות בין השחקנים בקבוצה וערבי גיבוש, כי ידענו שרק אם נהיה ביחד נוכל להשתפר ולהתקדם וזה מה שקרה. הוכחנו גם מול קבוצות קטנות וגם מול קבוצות גדולות השנה, שאנחנו יודעים לשחק התקפי ולנצח משחקים. אנחנו אוהבים לשחק גם מול גדולות וגם נגד קטנות, אוהבים ליהנות מכדורגל ורוצים להמשיך כמו בחודש האחרון ואני מקווה שנמשיך".



יוסי אבוקסיס. ישמור על אותו הרכב ואותו מערך (דני מרון)


על הציון שהוא נותן לקבוצתו על הסיבוב הראשון: "אני לא מתעסק בציונים. התחלנו טוב ואז קירטענו קצת. אני חושב שבחודש האחרון אנחנו משחקים כדורגל טוב, נהנים מכדורגל ורק רוצים להמשיך ככה. אני מקווה שיהיה עכשיו סיבוב עוד יותר טוב מהקודם, אנחנו תמיד שואפים להתקדם. אנחנו לא מתייחסים יותר מדי לרעשים מסביב על כך שהיו ציפיות ואנחנו מתרכזים ממשחק למשחק ורוצים להתקדם".


הרכב משוער מכבי חיפה: עומרי גלזר, ארנסט מאבוקה, אליסון דוס סנטוס, רמי גרשון, יונתן לוי, גל אלברמן, רועי קהת, סינטיהו סלליך, מאור בוזגלו, ניקיטה רוקאביצה ועומר דמארי.


הרכב משוער בני יהודה: אמיליוס זובאס, מאור קנדיל, דן מורי, אעיד חבשי, בן תורג'מן, סתו פיניש, יובל אשכנזי, יונתן כהן, מאוויס צ'יבוטה, אלמוג בוזגלו, נריוס ואלסקיס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי