דראפיץ' וברדה: אנחנו משחקים טוב אבל מקבלים גולים מיותרים

סלובודאן דראפיץ'
סלובודאן דראפיץ' | דני מרון

צמד המאמנים אספו השחקנים לקראת המשחק נגד הפועל באר שבע (ראשון, 20:30, ישיר בספורט1): "כולם מצפים שנפסיד וזה יכול לעשות לנו רק טוב כי אפשר רק להפתיע". בדש ייעדר כשלושה שבועות

(גודל טקסט)
לאחר ההפסד לבני יהודה ורצף של שלושה משחקים ללא ניצחון, מכבי נתניה תארח ביום ראשון את האלופה, הפועל באר שבע ובקבוצה מאמינים שהם יכולים לצאת לדרך חדשה. "למרות היריבה הקשה, משחק שכזה בא לנו בזמן. כולם מצפים שנפסיד וזה יכול לעשות לנו רק טוב כי אנחנו יכולים רק להפתיע" אמר אחד השחקנים.


באימון שנערך אתמול (חמישי), ערכו צוות המאמנים סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה אסיפה לשחקנים, בה צפו בקטעים מהמשחק מול בני יהודה: "אנחנו משחקים טוב ומקבלים גולים מיותרים. אנחנו נמצאים במקום שכיף לנו אבל אי אפשר לקבל גולים כאלה, לא נגד חיפה, לא נגד אשקלון ולא נגד בני יהודה. הבאתם קהל, אתם משחקים אטרקטיבי, אבל זה לא יכול לבוא על חשבון ההגנה" אמרו להם.



מבחינה מקצועית, מי שייעדר בחודש הקרוב הוא הקשר עלי מוחמד, כאשר בצוות המקצועי מתלבטים אם לפתוח עם דידייה קוגבנייה במערך קישור התקפי יותר או עם דן גלזר (בצוותא עם ניקו אולסק ואביב אברהם), אך בשל היריבה הקשה נראה שיבחרו באופצייה השנייה.



ימשיך לקבל את הקרדיט בהרכב. חגי גולדנברג (דני מרון)


חגי גולדנברג צפוי להמשיך לקבל את הקרדיט בצד ימין של ההגנה, כאשר ההתלבטות שנותרה היא בעמדת המגן השמאלי בין קובי מור שפתח בהפסד לבני יהודה, לבין בן צעירי.


בעניין אחר, החלוץ ברק בדש, שנעדר מהמשחקים האחרונים עבר השבוע בדיקת אולטרסאונד בה נקבע כי הוא סובל משבר מאמץ וצפוי להיעדר כשבועיים עד שלושה מהמגרשים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי