בוריס קליימן בספק למכבי ת"א ביום שני, חן עזרא צפוי לפתוח

בוריס קליימן
בוריס קליימן | דני מרון

שוער בית"ר ירושלים סובל מקרע קטן בשריר ועלול להחמיץ את המפגש החשוב. הקשר שחוזר מפציעה עשוי לקבל את הקרדיט, גם סירושטיין ששב מהרחקה בתמונת ההרכב של בן זקן

(גודל טקסט)
בוריס קליימן, שוערה הפצוע של בית"ר ירושלים, עדיין נמצא בספק גדול מאוד לקראת המשחק נגד מכבי תל אביב ביום שני בטדי. קליימן, סובל מקרע קטן בשריר הארבע ראשי ברגלו, ולמעשה לא התאמן היום (שישי) ולאורך כל השבוע ועבר טיפולים אצל הצוות הרפואי של הקבוצה. בבית"ר מנסים להיות אופטימיים לגבי שיתופו של השוער, וגורמים בקבוצה העריכו היום את סיכוייו לשחק ביום שני ב-50 אחוז. במידה שהוא לא יוכל לקחת חלק במשחק, יקבל שוער המשנה, סתיו שושן את ההזדמנות.


מי שהגביר השבוע את קצב האימונים, הוא הקשר חן עזרא, שמתאושש מקרע חלקי בשריר המפשעה. עזרא אמור לחזור לסגל ואף צפוי לפתוח בהרכב, יחד עם ז'אורז'יניו ואיתי שכטר בחלק הקדמי. אם עזרא אכן יפתח, זה יהיה על חשבונו של יוסי בניון, שימתין להזדמנות מהספסל, כדי לפגוש את האקסית התל אביבית, מהעונה שעברה.
 



על פי התרגולים האחרונים שעשה המאמן בני בן זקן, מסתמן שמיקי סירושטיין,  שסיים לרצות עונש הרחקה, ישוב להרכב לעמדת הבלם, כאשר אנטואן קונטה, יוסט לעמדת המגן הימני, במערך הגנתי שזהה לזה שפתח בתיקו נגד הפועל באר שבע, לפני שלושה שבועות.



חן עזרא. חוזר מפציעה ועשוי לפתוח בהרכב מול מכבי תל אביב (דני מרון)


עד כה הבטיחו את מקומם באצטדיון כ-14 אלף צופים, כאשר היציע הדרומי הוקצה עבור אוהדי מכבי תל אביב. הצפי הוא שלפחות 25 אלף צופים יגיעו למשחק וגם המשטרה נערכת בהתאם. בהודעה שיצאה הבוקר ממשטרת ירושלים, התבקשו האוהדים להגיע מוקדם, כדי להימנע מעומסי תנועה וחסימות כבישים, שיהיו באיזור האצטדיון. עוד נאמר בהודעה, כי באיזור יפוזרו אנשי אבטחה רבים, גלויים וסמויים על מנת לשמור על הסדר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי