צפו בתקציר: 1:1 למכבי פתח תקווה מול מ.ס. אשדוד, שער ענק לסומא

דין דוד
דין דוד | עד אבישי

המלאבסים אומנם שברו בצורת בת 212 דקות בליגת העל בזכות שער נפלא של סומא (32), אך החמיצו ללא הפסקה, ספגו מדין דוד (76) המחליף ופספסו הזדמנות לעשות צעד לעבר הפלייאוף העליון. תיקו שלישי ברצף לאשדוד

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

הסיבוב השני בליגת העל יצא הערב (שבת) לדרך עם 1:1 בין מכבי פתח תקווה למ.ס. אשדוד, שהועבר בשידור ישיר בספורט4. מול 1,200 צופים במושבה, המארחת פספסה הזדמנות משמעותית לעשות צעד לעבר הפלייאוף העליון עם תיקו שלישי ברציפות.

הפעם, הבחורים של שרון מימר הצליחו לשבור את הבצורת בזכות בעיטה חופשית מושלמת של רישאר סומא (32), שקטעה רצף של 212 דקות ללא שער זכות. לצערם, סדרת החמצות של יובל אבידור, שלומי ארבייטמן וגרגורי טאדה מנעו ממנה שלוש נקודות יקרות. 



לעומתה, הקבוצה של עמיר תורג'מן נמנעה מהפסד תשיעי העונה והיא רשמה 1:1 בפעם השלישית ברציפות בליגה. אחרי דקות רעות של האורחת, דין דוד (76) ניצל מחדל הגנתי אצל המלאבסים כדי לכבוש את הראשון שלו העונה, שסידר לאשדוד נקודה שמינית בלבד. האורחת התקשתה לייצר מצבי הבקעה סמוך לשערו של צחי גיגי כאשר גם סינדי דה פרייטאס, שערך בכורה והוחלף במחצית, לא מסתמן עד כה כדמות מפתח לקראת קרבות התחתית. אשדוד תארח במחזור הבא את בית"ר ירושלים, מכבי פתח תקווה תנסה למנף את הניצחון מול הפועל חיפה. 


 


שער ענק. סומא (עדי אבישי) 






הרכבים
מכבי פתח תקווה: צחי גיגי, עודד אלקיים, תומאש סיבוק, ז'והאן מרסיאל, רומריו פירס, רישאר סומא, יניב בריק, לידור כהן (יובל שבתאי, 84), מנור סולומון, יובל אבידור (גל לוי, 66), שלומי ארבייטמן (גרגורי טאדה, 60).


מ.ס. אשדוד: יואב ג'ראפי, טום בן זקן (בנצי מושל, 74), קרלו ברוצ'יץ', ויקטור גנב, בן אל אדרי, יובל יעקובוביץ', סידני דה פרייאטס (יצחק אספה, 46), דן ביטון (דין דוד, 63), גדי קינדה, מאוריסיו קורדיירו, בלסינג אלקה. 



הגיעו לתמוך. אוהדי מכבי פתח תקווה (עדי אבישי) 


מהלך המשחק
דקה 1: המשחק יצא לדרך מול כ-1,200 צופים! 


דקה 9: התקפה טובה של המארחת. סולומון ניסה לאיים על ג'ראפי, אך נעצר אצל ההגנה. הכדור חזר אל הצעיר, שמסר לאבידור. האחרון ניסה לבעוט בנגיעה, ושלח את הכדור לשמיים.


דקה 15: השליטה של המארחת, אך עדיין היא לא הצליחה לנצל זאת ליתרון. לעומתם, אשדוד מתקשה להגיע לשערו של גיגי. 




מימר (עדי אבישי) 


דקה 32, מכבי פתח תקווה עלתה ל-0:1: דה פרייטאס ביצע עבירה חסרת אחריות, והעניק למארחת כדור חופשי מ-30 מטרים. סומא לקח אחריות ושיגר כדור מסובב לחיבורים, שקטע בצורת בת 212 דקות בליגה. ג'ראפי נותר חסר אונים. 


דקה 35: שוב פעם סומא, שוב פעם כדור חופשי. הפעם ההרמה שלו לעבר לידור כהן הייתה נהדרת, אך ג'ראפי סיפק עצירה טובה. 


בעיטה מושלמת. סומא (עדי אבישי) 


דקה 46: שינוי ראשון של תורג'מן. אספה עלה במקום דה פרייטאס המאכזב. 


דקה 49: איזו עצירה של ג'ראפי. התקפה מהירה של המלאבסים. סולומון מצא את ארבייטמן, שירה משבעה מטרים ומצא את שוער המארחת מוכן עם יציאה מתוזמנת.


דקה 53: סוף סוף יוזמה התקפית של האורחת. קינדה נותר פנוי על סף הרחבה, עבר בקלות את בריק ולידור כהן. הקשר חדר לרחבה, ניסה לירות פעמיים, אבל נעצר. 



לידור כהן, גנב וסידני (עדי אבישי)


דקה 64: עוד פספוס של המלאבסים. לידור כהן פרץ באגף הימני והרים כדור מושלם, טאדה לא הצליח לנצל זאת כדי להבקיע.


דקה 76, אשדוד איזנה ל-1:1: ההחמצות עלו למימר ביוקר. דין דוד ניצל תרדמת בהגנה ומול שער ריק ירה לרשת, וכבש את הראשון שלו העונה מבישול של אלקה.


דקה 85: טאדה נותר פנוי על סף הרחבה ובלי לחשוב ירה כדור עוצמתי, שרק במעט פספס את החיבורים של ג'ראפי.  



הציל נקודה. דוד (עדי אבישי) 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי