גורם בסכנין: "לא מתעסקים בנושא המאמן, אך זה ניצחון מדאיג"

פליקס נעים
פליקס נעים | עדי אבישי

במועדון לא מרוצים חרף הניצחון הדחוק על עכו, ולמרות ההצהרות מעמדו של פליקס נעים מתערער, אמש אף לא התייצב למסיבת העיתונאים. פאס התנצל וישוב לסגל, שבר באף לגנטוס

(גודל טקסט)

בבני סכנין הרגשות מעורבים למרות הניצחון על הפועל עכו. מצד אחד הייתה שמחה גדולה בחדר ההלבשה של הקבוצה בסיום הודות ל-1:2 הדרמטי ולכולם היה ברור עד כמה חשוב הניצחון במשחק, אך מאידך בהנהלת הקבוצה מבינים כי יכולת כזו לא תספיק בשאר המשחקים ושההידרדרות ביכולת אינה התחילה מול עכו, אלא כבר קיימת במשך חודש ימים.

"אין כל כוונה להתעסק כרגע בנושא המאמן, אך מדובר בניצחון מדאיג. מבחינתנו הכול פתוח", כך אמר גורם בסכנין. אגב, נעים עצמו לא הגיע בסיום למסיבת העיתונאים המסורתית כמו בכל משחק ובסכנין טענו כי מדובר בהחלטה של דובר המועדון. "זה רק מראה על הלחץ", אמרו בקבוצה.

בהמשך להשעיה של הבלם אברהם פאס מיום שישי, הבוקר נערכה שיחת הבירור בנוכחותו של המנכ"ל חאלד דוכי. על פי גורמים במועדון נעים לא אהב את התנהלותו של הבלם לאחרונה ואת העובדה שפאס ביקר את נעים. ראוי לציין כי זאת לא פעם ראשונה שיש עימות בין השניים וכבר בעבר רצה נעים להשעות את השחקן, אך זה לא יצא לפועל. כעת, פאס שמוערך על ידי ראשי המועדון ובמיוחד על ידי דוכי, התנצל ויחזור לרשות הקבוצה. 


פאס. התנצל ויחזור (ערן לוף)

אתמול הקבוצה ספגה פציעה לא נעימה כאשר הבלם מרון גנטוס נפצע במחצית הראשונה ואף פונה לבית החולים, שם התגלה כי הוא סובל משבר באפו והיום תתברר חומרת פציעתו. מוגרבי שכבש צמד שערים אמר: "כולנו ידענו את חשיבות המשחק ומדובר בשלוש נקודות חשובות עבורנו. רצינו את הניצחון בכל מחיר. לגבי הצמד האישי? אני עובד קשה באימונים ושמח שזה מצליח לאחרונה. אנחנו חייבים ליצור המשכיות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי