באשקלון יודעים: הסגל קצר מאוד, נהיה חייבים להתחזק

יובל נעים
יובל נעים | לירון מולדובן

אחרי התיקו המאופס מול חיפה שהיה משחק תשיעי ברציפות ללא ניצחון, בקבוצה מתכוונים לצרף שחקנים בינואר בעקבות הפציעות הרבות. איבנצ'יץ', לוגסי ואג'אי ייבדקו

(גודל טקסט)

התיקו המאופס מול הפועל חיפה היה כבר המשחק התשיעי ברציפות הפועל אשקלון ללא ניצחון, אך למרות זאת, בקבוצה יצאו מעודדים מנקודה נוספת שנצברה על חשבון הקבוצה מצמרת הטבלה. קבוצתו של יובל נעים לא מנצחת, אך למזלה גם לא מרבה להפסיד, כאשר עד כה רשמה הקבוצה שבע תוצאות תיקו מתוך 14 משחקים, הכי הרבה בליגת העל.

"אנחנו משחקים טוב, עובדים נכון גם מול יריבות עדיפות ומגיעים למצבים, אבל לא מצליחים להבקיע ולהכריע משחקים", אמרו באשקלון. "יש לנו סגל קצר מאוד. אתמול נפצעו שוב שלושה שחקנים ונהיה חייבים להתחזק בינואר ולהוסיף עוד שחקנים לסגל". בקבוצה ימתינו לשחקנים שישוחררו לקראת ינואר מקבוצות שצפויות לערוך שינויים, דוגמת מכבי תל אביב, מכבי חיפה או בית"ר ירושלים, וינסו לצרף שחקנים כדי להתחזק.

בקבוצה מתקשים להסביר את מכת הפציעות ממנה סובלת הקבוצה. אחרי שטל איילה ואלעד גבאי קרעו את הרצועה הצולבת ולמעשה סיימו את העונה, גם רודי חדד ושי חדד נפגעו בשבועות האחרונים וסובלים ממתיחות שריר, נוספו אמש לרשימה גם יוסיפ איבנצ'יץ', משה לוגסי וגודנס אג'אי, שלא סיימו את המשחק בשל פציעות ויבדקו הבוקר כדי לברר את חומרת הפציעה.


נעים ואשקלון אלופי התיקו (לירון מולדובן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי