שכטר ידון השבוע עם ראשי בית"ר על חוזהו: "מקווה שאמשיך"

איתי שכטר
איתי שכטר | דני מרון

חלוץ בית"ר ירושלים התייצב למסיבת העיתונאים לקראת המשחק מול מכבי ת"א והתייחס לחוזהו: "הלוואי שאוכל לפרוש כאן". המאמן בני בן זקן: "אחרי האימון נדע אם קליימן כשיר". ורד: "מכוונים לאליפות, אני מאמין בזה"

(גודל טקסט)

במחזור פתיחת העונה בליגת העל הביסה בית"ר ירושלים 0:3 את מכבי תל אביב באצטדיון בנתניה, ומחר (שני, 21:00) היא תהיה זו שתארח את ג'ורדי קרויף ושחקניו באצטדיון טדי לעיני 20,000 צופים לכל הפחות. בית"ר סיימה הערב את הכנותיה לקראת המשחק נגד מכבי תל אביב. על פי שני האימונים האחרונים, נראה שהמאמן בני בן זקן, עדין לא החליט סופית על ההרכב ורק חוליית ההגנה נראית סגורה, עם מיקי סירושטיין וטל כחילה יפתחו כבלמים, אנטואן קונטה כמגן ימני ומרסל הייסטר כרגיל בשמאל.

השוער בוריס קליימן, שסובל מקרע קטן בשריר הארבע ראשי, התאמן היום אך הוא עדין בספק ורק מחר בבוקר תתקבל החלטה סופית אם ישחק או לא. בקישור מובטח מקומם של קלאודמיר, דוד קלטינס ואריק סאבו ונראה שיש התלבטות בין ז'אורז'יניו ובין אנתוני וארן. חן עזרא החלים מפציעה וצפוי לפתוח, כאשר איתי שכטר יתופקד כחלוץ. יותר מ-20 אלף צופים הבטיחו את מקומם והצפי של אנשי בית"ר הוא שהאצטדיון יהיה מלא לחלוטין. מוקדים יותר, ערך בן זקן את מסיבת העיתונאים הרשמית לקראת ההתמודדות. 

המאמן בני בן זקן התייחס תחילה לאפשרות שלהם להוציא את מכבי תל אביב ממאבק האליפות:"אנחנו משחקים נגד קבוצה טובה, מועדון חזק עם תקציב גבוה ושאיפה ברורה לזכות באליפות. פתחנו טוב את הסיבוב הראשון ואנחנו גם כן קבוצה טובה, נעשה את הכל כדי לנצח. אי אפשר להקל ראש בשום משחק, בטח לא מול מכבי ת"א שיכולה לחזור במשחק אחד. ראו את השמחה שלהם בגביע הטוטו והיה מאוד קל לראות שהם מאוד רוצים ודרוכים. גם אנחנו מוכנים, רוצים ומוכנים. יהיה משחק טוב".


ככה נראה המפגש הקודם בין הצדדים (דני מרון)

מסר לאוהדי בית"ר ירושלים שמקללים ודורשים את התפטרותו: "אני מאמין את הקבוצה ואת המסרים אני בדרך כלל מעביר לשחקנים. אנחנו עושים הכל בשביל המועדון והקהל ובסופו של דבר אני אשמח אם ניראה יותר טוב. הקהל יכול להיות שמח ומרוצה מכך שאנחנו קבוצת ההתקפה הכי טובה בליגה. אף פעם לא אמרנו שאנחנו מושלמים ואנחנו באמת רוצים להיות יותר טובים ואני מאמין שנהיה".

מצבו של בוריס קליימן: "נדע לגבי בוריס קליימן בהמשך היום, אחרי האימון. עזרא כשיר וכמוהו גם ז'אורז'יניו. סתיו שושן מצוין באימונים האחרונים, כך שלכל אחד יש מחליף. סתיו מוכן אם הוא יצטרך לשחק, אני חושב שהוא מוכן".


קליימן. בתום האימון המסכם יתבהר מצבו (ערן לוף)


מחשבות על זכייה באליפות:
 "במשחק האחרון, נגד הפועל רעננה, אמרנו שלפנינו המחצית הכי חשובה העונה. מכבי ת"א זה משחק עם הרבה ציפיות וקהל, אבל כל משחק הוא משחק עונה. לא היינו מגיעים לעמדה שאנו בה היום אם לא היינו מנצחים את עכו ורעננה. אני מגיע לאימונים במטרה לעשות אימון טוב, יש אווירה טובה וגם הרבה אוהדים שתומכים במשחק וברחוב. בית"ר ירושלים עושה תוצאות טובות, גם אם היא לא מושלמת, ועובדת קשה כדי לרצות את הקהל, המועדון והשחקנים".

לצדו של המאמן ישב הקפטן איתי שכטר שהוסיף: "ברור שאנחנו שומעים את הקהל ורוצים אותו איתנו בכל מצב ורגע במשחק. לכל מועדון יש רגעים פחות טובים, אבל אנחנו לא יכולים לבוא אל הקהל המדהים שלנו בטענות, הם עושים את הכל כדי שנצליח. אנחנו חייבים לשפר את המשחק שלנו, להמשיך בתוצאות הטובות וביחד אפשר להגיע רחוק".


הלחץ בבית"ר ירושלים לפני משחק מול מכבי ת"א
: "כל משחק הוא גדול וחשוב בבית"ר, בטח נגד המועדונים הגדולים. ברגע שאנחנו קבוצה שמשחקת ביחד, קבוצה מגובשת, זה גם עובר למגרש ואנחנו מרימים אחד את השני גם כשפחות טוב. יש כאן שחקנים מנוסים כדי שנמשיך ביכולת הזאת".

השפעתם של חן עזרא ועידן ורד: "כששני שחקנים דומיננטיים לא משחקים אז כמובן שזה פגוע בקבוצה, אבל יש כאן חבר'ה טובים שיכולים להרים את הקבוצה. השנה אנחנו יכולים להיות קרובים יותר לאליפות ורואים את זה בתוצאות, אבל אני תמיד אומר שצריך להסתכל על דברים ממחזור למחזור. לא נזכה באליפות אם נסתכל על דברים מהיום. ממשחק למשחק צריך לראות איך אוספים שלוש נקודות. מכבי ת"א אולי בתקופה פחות טובה, אבל ראינו אותם נגד ויאריאל והפועל ב"ש וזו קבוצה מאוד מסוכנת, אולי עם הסגל הכי טוב בארץ".


שכטר חוגג עם ורד. בינתיים הקשר מחוץ לכר הדשא (דני מרון)


חוזהו המסתיים בתום העונה
: "אני מאוד מקווה ואשמח להמשיך בבית"ר ירושלים. אני מאמין שגם המועדון רוצה שאני אמשיך ואנחנו אמורים להיפגש באמצע השבוע. מקווה שדברים יסתדרו כי אני באמת מאושר כאן מכל רגע. אני חוזר שמח מכל אימון, גם ברגעים הפחות נעימים. תמיד אומרים שמי שלא שיחק בבית"ר לא מכיר את ההרגשה הזאת, אז היום אני יכול לומר שאין כמו בית"ר. הלוואי שאוכל לפרוש בבית"ר".

קשר הקבוצה עידן ורד, שלא יהיה בסגל גם מחר, העלה לאינסטגרם הרשמי שלו מילות תודה ועידוד: "בראיון פתיחת העונה באתר הרשמי אמרתי שאנחנו מכוונים לאליפות ושאנחנו לא נופלים מאף קבוצה, עכשיו אחרי הסיבוב המצוין שלנו אני עוד יותר בטוח ומאמין בקבוצה שלנו. עם הקהל הכל אפשרי ויחד נוכל לעמוד במטרות המועדון. מודה לכל השחקנים והצוות שנותנים לי ליהנות על המגרש".

ורד גם התייחס למצבו הבריאותי והבהיר: "כרגע אני בשיקום אחרי בעיה בריאותית שמצאו אצלי לפני חודשיים ואני מחכה לחזור כמה שיותר בריא וחזק. אני מתקדם מאימון לאימון ומאמין שבקרוב אחזור לעזור לחברים שלי ולשמח אתכם". 

הרכב משוער: בוריס קליימן (סתו שושן), אנטואן קונטה, מיקי סירושטיין, טל כחילה, מרסל הייסטר, קלאודמיר, דוד קלטינס, אריק סאבו, ז'אורז'יניו (אנתוני וארן), חן עזרא, איתי שכטר. 


עידן ורד. עדיין לא חוזר להרכב (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי