ביקורת קשה בק"ש על האסלביינק: "הפסיד לנו את המשחק"

שגיב יחזקאל
שגיב יחזקאל | מאור אלקסלסי

זעם במועדון על החלוץ שהורחק, גם שגיב יחזקאל ספג ביקורת חריפה על אף העובדה שניצל מכרטיס אדום. איתמר ניצן: "איבדנו את הראש שלנו מעצבים". נראה שאחד מבין רדובייביץ' או ברוסו ישוחררו

(גודל טקסט)

אכזבה קשה בעירוני קריית שמונה לאחר ההפסד הביתי להפועל רעננה (2:0). במועדון הצפוני רצו לרשום ניצחון נוסף ולהתקרב משמעותית לפלייאוף העליון, אך זה כאמור לא קרה. לא מעט זעם היה בקריית שמונה לאחר המשחק ובעיקר כנגד החלוץ ההולנדי נייג'ל האסלביינק שהורחק בכרטיס אדום במהלך המחצית הראשונה לאחר שמחא כפיים בהפגנתיות כנגד שופט המשחק יגאל פריד.

"מדובר בחוסר אחריות של שחקן שהפסיד לנו את המשחק. כאשר אתה מביא שחקן זר לישראל אז אתה מצפה לא רק לשיפור במישור המקצועי, אלא גם במישור הערכי וזה לבטח לא היה כאן", אמרו במועדון. שחקן נוסף שספג ביקורת הוא שגיב יחזקאל שנראה עצבני לקראת סיום המחצית הראשונה וגם כן היה חייב לקבל את הכרטיס האדום כאשר אחז בידו של פריד כדי שזה לא יוציא את האדום להאסלביינק. "יחזקאל נראה אחד שאיבד את עצמו לאחרונה ומעורב ביותר מדי דברים שלא קשורים לכדורגל", הוסיפו במועדון. בצוות המקצועי צפויים להחליט בקרוב אם להעמיד את השניים לוועדת משמעת והערכה כי לפחות אחד מהם אכן יוזמן לשיחת בירור אצל הצוות המקצועי והניהולי של הקבוצה.

בצוות מקצועי עוד ניסו להכניס את כל הכלים ההתקפיים במחצית השנייה, אבל זה לא צלח. בכל מקרה נראה כי בחודש ינואר הקבוצה תעבור לפחות שני שינויים הן בגזרת הזרים והן בגזרת הישראלים. בשלב זה נראה כי דידייה ברוסו או מילוש רדובייביץ' צפויים לקבל הודעת שחרור וטרם ידוע מה יקרה בגזרת הישראלים.


האסלביינק. יעמוד לדין פנימי במועדון? (ערן לוף)

השוער וקפטן הקבוצה, איתמר ניצן, אמר אחרי המשחק: "המשחק התחיל טוב ואף שלטנו אבל אז הגיע גול מקרי וקיבלנו אדום משום וזה הוציא אותנו מתוכנית המשחק שלנו. לצערי איבדנו את הראש אחרי השער, נגררנו למשחק הצפוף של רעננה והאדום גרם לנו לעצבים במשחק. לצערי אנחנו לא מצליחים לשמור על מומנטום חיובי אחרי ניצחונות וזה רודף אותנו. אנחנו צריכים לשמור על הקצב שלנו והמטרה היא להגיע לפלייאוף העליון. אם אנחנו רוצים להיות שם, אנחנו חייבים לנצח משחקים כמו מול רעננה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי