המנהל המקצועי של ויטסה: נדבר עם פרייזר בפגרת החורף ונחליט

הנק פרייזר
הנק פרייזר | Gettyimages

דה ויט הגיב לשמועות לפיהן המאמן עשוי להתפטר ולעבור למכבי חיפה. עומרי בן הרוש ככל הנראה יעזוב בינואר, השחקנים קיבלו מנוחה לפני המפגש מול הפועל ב"ש עד יום רביעי

(גודל טקסט)

לאחר ההפסד הביתי המביך מול בני יהודה, קיימו אתמול (ראשון) שחקני הקבוצה אימון שחרור. השחקנים סיפרו על אימון רגיל כאשר בצוות המקצועי בחרו שלא לשוחח עם השחקנים. במועדון הוחלט על יומיים חופש, כך שרק ביום רביעי יתחילו בהכנות לקראת המשחק מול הפועל באר שבע ביום שני. "אין ספק שאנחנו חייבים לעשות שינוי משמעותי אם אנחנו לא רוצים להתבזות בטרנר" אמר אחד השחקנים הירוקים והוסיף: "אנחנו צריכים ניצחון אחד בכדי להחזיר לנו את הביטחון".

במקביל, המנהל הטכני מו אלאך אומנם אמר בשבוע שעבר במסיבת העיתונאים כי אינו מחפש כרגע מאמן או שחקנים, אך במועדון ציינו כי מתחת לפני השטח מתקיימות שיחות ואלאך מעוניין להביא את המאמן המתאים, עמו ירגיש שיוכל לבצע שינוי בחיפה. כבר בתחילת דרכו דווח בהולנד כי המועמד העיקרי בו מעוניין אלאך הוא מאמנה הנוכחי של ויטסה האנק פרייזר, וכעת בהולנד מפרסמים על התפתחות בנושא.

פרייזר, בן ה-51 אינו מסתדר עם ההנהלה הנוכחית במועדון וביממה האחרונה דווח בהולנד כי לא מן הנמנע שיתפטר – ואז הגעתו לחיפה תיסלל. לא פעם ציינו גם פרייזר וגם אלאך על יחסים מיוחדים בין השניים, כך שאם פרייזר אכן יעזוב את משרתו הנוכחית, אלאך ינסה להאיץ את הגעתו לישראל. מועמד נוסף שבעבר עלה על הפרק הוא מאמנה של ספרטה רוטרדם אלכס פסטור, שפוטר אתמול לאחר שהובס בדרבי בתוצאה 7:0. בחיפה ציינו כי מועמדותו של פסטור ירדה מהפרק.

המנהל המקצועי של ויטסה חוסט דה ויט הגיב לדברים: "נדבר עם האנק במהלך פגרת החורף ונראה מה יוחלט. כרגע לא משתנה שום דבר". המנג'ר הגיב לשמועות על מתיחות בין המאמן לגורמים במועדון: "בכל מועדון דנים בכדורגל ויש אמוציות ורגש, הנציגים נותנים את דעתם על המתרחש, אבל המצב אצלנו ברור – האנק קובע את ההרכב ואף אחד לא מתערב".


פרייזר. התפטרות תסלול את דרכו לכרמל (Gettyimages)

גורם במועדון אמר הבוקר בנושא: "אנחנו לא רוצים לקחת החלטות פזיזות ואלאך יביא את המאמן הראוי ביותר". בגזרת השחקנים צפוי אלאך לקבל החלטות ונראה כי המגן עומרי בן הרוש צפוי לעזוב כבר בחודש ינואר. במועדון כבר הצהירו בתחילה כי ישנה כוונה להביא מגן שמאלי זר ואז להסיט את בן הרוש לתפקיד הבלם בעקבות עזיבתו של דקל קינן, אבל לאחרונה נראה כי ישנה אכזבה מבן הרוש ולא מן הנמנע שהוא יעזוב את הקבוצה. בנוסף אלאך יקבל החלטה לגבי השחקנים הזרים דוגמת קאיו וקלאוס.

בתוך כך, תובע ההתאחדות עו"ד ניר רשף החליט להעמיד את מכבי חיפה לדין משמעתי בגין התנהגות בלתי הולמת של קהל אוהדים. לפי הדו"ח, בדקה ה-41 נזרקה טרופית לכר הדשא מהיציע מאחורי השער ובנוסף נזרק לדשא ארטיק לאחר השער של בני יהודה בדקה ה-51.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי