"אם בינואר הפער מב"ש יהיה גדול מדי לא יהיה טעם להשקיע ברכש"

ג'ורדי קרויף
ג'ורדי קרויף | אריאל שלום

גורם במכבי ת"א טוען כי גולדהאר רוצה לראות קבוצה חזקה יותר כדי לתת כתף חיובית לשינוי. אופיר דוידזאדה בספק לבית"ר ירושלים, יערוך מבחן כשירות לפני השריקה

(גודל טקסט)
האורות לא דלקו אתמול בלילה במתחם האימונים בקריית שלום לנוכח ההפסד של הפועל באר שבע למכבי נתניה 1:0. הצהובים אמנם ירדו למקום החמישי והפסד הערב נגד בית"ר ירושלים בהפרש שני שערים ומעלה יוריד את הקבוצה עד למקום השישי – הקצה התחתון של הפלייאוף העליון.


בקריית שלום ברור כי המשחק בטדי הוא למעשה "משחק העונה הראשון" וההזדמנות הגדולה להציל את העונה עבור המועדון והאוהדים ועבור המאמן ג'ורדי קרויף. משחק שיעשה את ההבדל אצל הבעלים, מיץ' גולדהאר, לקראת חלון ההעברות בחודש ינואר. שחקני מכבי תל אביב אינם מדברים על הניצחון בגמר גביע הטוטו על הפועל באר שבע  שעבורם הניצחון הוא יותר מורלי בחשיבותו להמשך הדרך.


על שולחנו של המנכ"ל, בן מנספורד, מונחת בקשת השינויים לקראת חודש ינואר. לכולם ברור כי ניצחון הערב על בית"ר ירושלים הוא חובה מבחינת תכנון המשך העונה.




גורם במועדון: "נכון לימים אלו מכבי ת"א לא מתקדמת עם שחקני חיזוק ואם בתחילת חודש ינואר הפער מהפועל באר שבע יהיה גדול מדי (מדברים רק על באר שבע ולא על בית"ר ירושלים והפועל חיפה) לא יהיה טעם להשקיע כסף בינואר. מיץ' גולדהאר ואנשיו רואים הכול ורוצים לקראות קבוצה מנצחת וחזקה כדי לתת באהבה כתף חיובית לשינוי".


שחקנים במכבי תל אביב אינם מאוהבים בלשון המעטה במערך המקצועי החדש של ג'ורדי וסטיב מקלארן. שיטת שלושת הבלמים כשהמגן יובל שפונגין הוא חלק מרכזי ממנה מביאות להרמת גבה בעיקר בשל ההתעלמות בתפקיד מטל בן חיים ושרן ייני. לצוות המקצועי ולשחקנים היה ברור כבר בתום המשחק נגד באר שבע כי המערך אינו מתורגל. בשיחות בין השחקנים נאמר כי משחק הגובה והרחקות כדורים מבעיטות חופשיות מביכה וכל כדור לרחבה הוא חצי גול דווקא מול בלמים בעלי ניסיון עצום כמו סילבן באביין ואיתן טיבי.



דוידזאדה. יערוך מבחן כשירות לפני המשחק (עדי אבישי)


ג'ורדי קרויף מבקש ודורש באימונים ובמשחקים יותר התלהבות ותשוקה למשחק ולניצחון. קרויף אמר לאחר המשחק נגד באר שבע כי הוא פחות מאמין בטקטיקה אלא בתשוקה למשחק. 


בנושא ההרכב, המגן השמאלי אופיר דוידזאדה שהיה אמור לפתוח בעמדת שחקן כנף התלונן באימון על כאבים ברגלו המשך לפציעה נגד באר שבע והוא בספק גדול. בהרכב מתוכנן להיות אלי דסה כשמסתמן כי לדור פרץ ודור מיכה עדיפות על פני הספרדי חוסה רודריגס. 


איל גולסה יהיה הקשר ההתקפי מאחורי ניק בלקמן ווידאר קיארטנסון. בקבוצה אומרים כי בסגל הרחב, המאבק על רשימת יושבי הספסל הוא מרתק לפחות כמו המאבק על ההרכב הפותח. שחקנים כמו טינו סושיץ' איגור פיליפנקה וכריסטיאן בטוקיו נשלחים ליציע ועל הספסל נמצאים שמות כמו אלירן עטר, טל בן חיים וארון שוינפלד אומרים כמעט הכל לקראת חודש ינואר.


ג'ורדי קרויף מבקש להביא כיעד מועדף את ליאור רפאלוב ולצדו קשר אחורי זר במקביל לעזיבה של סושיץ' ובטוקיו. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי