הוחזרו להפועל עכו שתי הנקודות שהופחתו ממאזנה

הפועל עכו
הפועל עכו | ערן לוף

בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל קיבל חלקית את טענות המועדון ובחר להמתיק את עונשה בגין שיתוף ששת הזרים בהפסד למכבי פתח תקווה. ההפסד הטכני והקנס הכספי נותרו. במועדון הגיבו: "החלטה אמיצה ונכונה"

(גודל טקסט)
הפועל עכו נושמת לרווחה. כשלושה שבועות לאחר שממאזנה הופחתו שתי נקודות על ידי בית הדין של ההתאחדות לכדורגל בעקבות שיתוף של שישה זרים במקביל במשחק הליגה מול מכבי פתח תקווה, התקבל חלקית ערעור הקבוצה והיום (שני) שבו למאזנה הנקודות שהופחתו.


ערעורה של הפועל עכו התייחס לחומרת העונש ולא למעשה, הרי שבמועדון הודו שמדובר בטעות אנוש שהובילה לשיתוף כל הזרים באותו  הזמן, אולם לטענתם הוטלה הפחתת שתי נקודות בנוסף לקנס כספי והפסד טכני (3:0). בעכו טענים כי העונש "מוגזם לחומרה גםביחס למקרים אחרים בהם לא הושת עונש כה חמור".




תובע ההתאחדות עו"ד ניר רשף טען כי זוהי עבירה שנייה של הפועל עכו בגין שיתוף שחקן שלא כחוק ושמדובר ברשלנות מצד המועדון וכי זה המקום להפעיל עונש על תנאי מהמקרה הקודם, אך בסופו של דבר בחרו חברי בית הדין העליון להקל ולהסיר מרשימת העונשים את הפחתת הנקודות, כך שנותר קנס בסך 15,000 שקלים והפסד טכני. 


בזכות השבת שתי הנקודות, הפועל עכו אמנם נותרה במקום האחרון בליגת העל, אך היא עם שש נקודות במאזנה, מפגרת בשתי נקודות אחר מ.ס אשדוד. יש לציין שלהפועל עכו הופחתו ללא כל קשר שתי נקודות בקיץ האחרון.



הפועל עכו. סיבה טובה לפזר חיוכים, למרות התוצאות (מאור אלקסלסי)

במועדון הגיבו להחלטה: "אנחנו שמחים, זו החלטה אמיצה ונכונה. תמיד טענו שאין מקום שהיורדת תיקבע על השולחן הירוק, אלא רק על המגרש. זו החלטה שתיתן לנו רוח גבית לקראת ההמשך".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי