עומרי בן הרוש צפוי לעזוב את מכבי חיפה בינואר

בן הרוש
בן הרוש | ערן לוף

המגן בן ה-27 לא זוכה לאמון ממאס ומרדכי ובמועדון יפעלו כדי לסכם את הפרידה כבר בחודש הקרוב, יונתן לוי יקבל יותר קרדיט. בנאדו צפוי להתמנות בימים הקרובים למאמן קבוצת הנוער. וגם: ההבהרה של רמי גרשון

(גודל טקסט)

שחקני מכבי חיפה אומנם קיבלו חופשה של יומיים ויחזרו לאימונים רק מחר (רביעי) כחלק מההכנות לקראת המפגש המסקרן מול הפועל באר שבע, אבל צוות המאמנים רוב מאס ואיתי מרדכי מחפש פתרונות כדי להוציא את הקבוצה לדרך חדשה.

השניים, בצוותא עם המנהל הטכני מו אלאך, מבינים כי הקבוצה זקוקה לשינויים בחודש ינואר הן מבחוץ והן מבפנים כדי לסיים את העונה הנוכחית בפלייאוף העליון. "אם לא נגיע לפלייאוף העליון זה יהיה הפסד חסר תקדים של מיליונים. בשנתיים האחרונות הגענו רק ברגע האחרון", אמרו בחיפה והוסיפו: "לא פחות חשוב זה לתת לקהל שלנו תקווה חדשה וכל הצוות עובד על זה".

אחד השינויים שנראה כי יתקבלו הוא שדרוגו של המגן יונתן לוי. האחרון שכלל לא היה בתוכניות של הצוות הקודם בראשותו של גיא לוזון ואף היה מועמד לצאת בהשאלה, מרשים את מאס ומרדכי והעובדה שהאחרון מכיר אותו מקבוצת הנוער תביא ככל הנראה לכך שיקבל הזדמנויות משמעותיות עד לסיום העונה. במועדון אומנם רוצים להביא מגן שמאלי זר כבר בינואר, אך בכל זאת לוי יהיה פונקציה מבחינת הצוות המקצועי.

העובדה שהשחקן הצעיר יקבל מעתה הזדמנויות חדשות מביאה לכך שעומרי בן הרוש צפוי לקבל הודעת שחרור כבר בחודש הקרוב. בתחילה חשבו להסיט אותו לעמדת הבלם אך נראה כי הצוות החדש פחות מאמין בשחקן שהגיע בקיץ ממכבי תל אביב ובמועדון ינסו להגיע להסדר על עזיבתו. שחקן נוסף שצפוי לקבל את הקרדיט הוא החלוץ מוחמד עוואד. האחרון פתח במשחק מול בני יהודה רק בגלל האיחור של עומר דמארי, אך אם קודם הייתה מחשבה להשאילו בינואר, כעת מאס ומרדכי מעוניינים להשאירו ואף לתת לו הזדמנויות רבות יותר בהמשך העונה.

עומרי בן הרוש. יעזוב בקרוב (ערן לוף)
עומרי בן הרוש. יעזוב בקרוב (ערן לוף)

בנושא אחר, במכבי חיפה ממשיכים בחיפושים אחר מאמן קבוצת הנוער במקומו של איתי מרדכי שהוקפץ לקבוצה הבוגרת ושחקן העבר אריק בנאדו קיבל הצעה לחזור לתפקיד אותו מילא בעבר בהצלחה. בנאדו צפוי להיפגש בימים הקרובים עם ראשי המועדון ולסכם על מינויו.

רמי גרשון פרסם פוסט ברשתות החבריותות והתייחס לטענה שהוא איבד את סרט הקפטן במהלך המשחק מול בני יהודה: "משהו קטן שחשוב לי להבהיר – במשחק האחרון עליתי עם סרט הקפטן כמו תמיד ובגאווה גדולה. לענוד אותו במכבי חיפה זו אחת מנקודות השיא בקריירה שלי. כבוד גדול. בשלב מסוים במהלך מאבק הוא הסתתר מאחורי השרוול ומשם נוצרו לא מעט שמועות ומעשיות שרובן חסרות קשר למציאות. אני גאה בסרט שענדו אותו הסמלים הגדולים בכדורגל הישראלי בכלל ובמכבי חיפה בפרט".

יונתן לוי. ההולנדים התלהבו (מאור אלקסלסי)
יונתן לוי. ההולנדים התלהבו (מאור אלקסלסי)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי