מוחמד גאדיר נותח בברכו ויחל בהליך שיקום

מוחמד גאדיר
מוחמד גאדיר | דני מרון

חלוץ הפועל ב"ש עבר בהצלחה ארתרוסקופיה. נציגי הקבוצה פנו בימים האחרונים למספר סוכני שחקנים בחיפוש אחר זרים, קואנקה מועמד בכיר לעזוב. עידן עופר נפגש עם ברקת במטרה להקים אקדמייה משותפת עם אתלטיקו מדריד

(גודל טקסט)

מוחמד גאדיר עבר היום (שלישי) בהצלחה ניתוח ארתרוסקופיה בפציעה ממנה הוא סובל כבר מספר שבועות בשל פגיעה במיניסקוס ובסחוס, בדיוק בברך בה סבל מפציעה בעבר. הפועל באר שבע הטיסה את השחקן לשבועיים של טיפולים באיטליה, אך לאחר החזרה לישראל הוחלט שהשחקן ינותח וכעת יחל בהליך שיקום במסגרת הקבוצה.

נציגי האלופה פנו בימים האחרונים למספר סוכני שחקנים בחיפוש אחר שחקנים זרים שיחזקו את הקבוצה לקראת החלק השני של העונה. הספרדי איסק קואנקה הוא המועמד הבכיר לעזוב, כשגם החלוץ תומאש פקהארט לא מרוצה ממעמדו, אך בקבוצה לא מתכוונים לשחררו. בסביבתו של טוני וואקמה מעריכים כי יישאר עד סוף העונה.

בעניין אחר, עידן עופר מלווה במר ג'ואו קמאצ'ו "מג'ורג' מנדז", המייעצת לאתלטיקו מדריד ולעידן עופר בנוגע לאקדמיית הכדורגל בנגב, נפגשו באצטדיון טרנר ומתקני הקבוצה עם אלונה ברקת, אסי רחמים והצוות המקצועי של הקבוצה במטרה לקדם שת"פ בהקמת אקדמיית כדורגל לצעירים בנגב.

עופר, שהפך לפני זמן קצר לאחד הבעלים של אתלטיקו, אמר: "לאחר רכישת חלק מהבעלות על אתלטיקו, זה היה טבעי בעיני לשלב בין אתלטיקו מדריד לנגב ובאר שבע הקרובים מאד לליבי, יש לי פה מספר עסקים המספקים תעסוקה ופרנסה לאלפי עובדים ומשפחותיהם. אני חושב שתמיכה בנוער ובילדים ומתן כלים מקצועיים להצלחה, זו הדרך הנכונה. היכולת לשלב בין המומחיות, הניסיון והמקצועיות של אתלטיקו לצרכים של הנגב והפועל באר שבע הם המניע לפעולתי".

עופר עם ברקת. שיתוף פעולה מבטיח (הפועל ב
עופר עם ברקת. שיתוף פעולה מבטיח (הפועל ב"ש, האתר הרשמי) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי