במכבי פתח תקווה בדקו את אפשרות שאילתו של דור אלו

פלורינל קומאן, דור אלו
פלורינל קומאן, דור אלו | AFP

בקבוצה מודעים למעמדו של המגן בהפועל באר שבע ומוכנים לשלם את שכרו עד תום העונה. צעירי קיים אימון מלא והוא צפוי לשוב לסגל במחזור הקרוב. כרגע אף שחקן לא ביקש לעזוב

(גודל טקסט)

לאחר תוצאת התיקו מול מ.ס אשדוד, במכבי פתח תקווה התאמנו הבוקר (שלישי) במתחם האימונים בסירקין, לקראת המשחק החשוב ביום שבת בסמי עופר מול הפועל חיפה. "למרות שלא הרבה נותנים לנו סיכוי, צריך לזכור שלא הפסדנו בארבעת המשחקים האחרונים", הסביר גורם במועדון והוסיף: "הבעיה היא שמתוכם צברנו רק ניצחון אחד, אז אין הבדל בין מאזן כזה למאזן של שני ניצחונות ושני הפסדים".

לירוי צעירי, שחזר ביום ראשון לאימונים חלקיים, השלים הבוקר אימון מלא ראשון לראשונה מזה שלושה שבועות, ויהיה בסגל למשחק. בפתח תקווה מספרים כי כרגע לא הוחלט על אף שחקן שעוזב את המועדון בינואר. "אף שחקן לא פנה לצוות המקצועי כרגע בבקשה לעזוב, גם גל לוי שלא שיחק, שיחק השבוע וכרגע לא בטוח אם הוא רוצה לעזוב. היחיד שהיה רוצה לעזוב ככל הנראה הוא סוטיריס ניניס, אבל בגלל שהוא לא יכול לשחק במקום אחר באירופה, זה נראה כלא רלוונטי" הסבירו בצוות המקצועי.



במקביל, בקבוצה כבר חושבים על חלון ההעברות, כאשר כפי שפרסמנו, במועדון רוצים לצרף שני שחקני התקפה, אך כרגע אין מגעים רשמיים עם אף שחקן. במקביל, לספורט1 נודע לראשונה שבימים האחרונים, בדקו גורמים במועדון בסביבתו של דור אלו, את האפשרות שהמגן יושאל למועדון עד תום העונה, תוך כדי שמירת שכרו. 


חוזר למלאבס? אלו (עדי אבישי) 

מאז חזרתו של בן ביטון לכשירות בשורות האלופה, מעמדו של אלו ברוטציה של הפועל ב"ש נפגע, אך בשלב זה, ההערכות הן שהסיכויים שאלו יסכים לחזור לחצי עונה למלאבס קלושים. אלו בן ה-24 גדל במחלקת הנוער של המלאבסים, וכ-75% מכרטיס השחקן שלו, נרכשו על ידי הפועל באר שבע בקיץ תמורת מיליון יורו, לאחר עונה פנטסטית תחת קובי רפואה, בה כבש פעם אחת ובישל עוד חמישה נוספים והיה חלק מאחת הקבוצות המוצלחות בתולדות המועדון, שסיימה במקום הרביעי ופספסה את המקום באירופה ברגע האחרון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי