הפועל באר שבע לא תעמוד בדרכו של איסק קואנקה

איסק קואנקה ו-וובה בראון
איסק קואנקה ו-וובה בראון | אודי ציטיאט

הצדדים צפויים לדון על עתיד ההתקשורת בימים הקרובים בעקבות אי שביעות רצונו של הספרדי שלא התאקלם. וואקמה ישוב להרכב מול מכבי חיפה, במועדון חוששים מהצעה שתטרוף את הקלפים. בוזגלו יקבל פרחים

(גודל טקסט)

מי ימצמץ ראשון? הפועל באר שבע ואיסק קואנקה צפויים לדון בימים הקרובים על עתיד ההתקשרות ביניהם. חוסר שביעות רצונו של הקשר הספרדי ממעמדו המקצועי, בצירוף קשיי התאקלמות בבירת הנגב עשויים לזרז אצלו את ההחלטה לסיים את החוויה המדברית בקריירה שלו. מכיוון שהשחקן מחזיק ב"חוזה בטון" עד תום העונה הדברים תלויים בו. במידה ויחליט שלא לכבד את החוזה, באר שבע לא תעמוד בדרכו. האגודה אף עשויה להשתתף במימון חלק מחוזהו העתידי אם ימצא קבוצה חדשה שלא תוכל לשאת במלוא תנאי העסקתו.

המגמה המסתמנת בקרב שני הצדדים היא להגיע להבנות בנוגע לפרידה הדדית, שבצדה פיצוי כספי לא מבוטל לשחקן. חוזהו של הקשר הספרדי מוערך ב-550 אלף יורו, כאשר למרכיב הנקודות יש משמעות גדולה רק אם הוא משותף במשחקים. המשמעות הכלכלית ברורה במקרים שבהם אקס ברצלונה לא דרך על הדשא מסיבות מקצועיות.

מחר תחדש המוליכה את האימונים ותפתח את הכנותיה לקראת משחקה ביום שני מול מכבי חיפה. לפני המשחק תעניק הבעלים אלונה ברקת זר פרחים למאור בוזגלו, הכרת תודה על שלוש העונות האדירות שלו במדים האדומים ותרומתו הכבירה לזכייה בשתי אליפויות רצופות. ובשמחה לששון: טוני וואקמה (דלקת גרון מתוקשרת) ומיגל ויטור (מתיחה בשריר ארבעת הראשים) התגברו על בעיותיהם הרפואיות ומתוכננים לחזור להרכב במחזור הקרוב.

בטרנר וברחוב הספורטיבי עוקבים בדריכות אחר תנועותיו של הגנרל מחוץ למגרש, מחשש שמתקרב הרגע שבו תוגש לו "הצעה כספית שוברת שוויון". משפחת ברקת מודעת היטב לחשיבותו של השחקן, וככל שהדברים תלויים בה תנסה לשכנע אותו לסיים את העונה. למרות ששכרו של טוני שודרג בקיץ האחרון בהשפעת ההצעה מסין, ייתכן ש "עוד כמה לירות" לא יזיקו להשגת שקט תעשייתי בגזרתו של הכוכב הבלתי מעורער של ברק בכר.


בבאר שבע חוששים מהצעה שתטרוף את הקלפים. וואקמה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי