אוחנה לבן זקן: המתיחות בתוך הצוות המקצועי חייבת להיפסק

בני בן זקן
בני בן זקן | אודי ציטיאט

נציג הבעלים כינס את ארבעת אנשי הצוות המקצועי המובילים ודרש שינוי ביכולת כבר נגד אשדוד. מעמדו עדיין מעורער מאוד, והוא ייבחן על פי התוצאות הקרובות ורק אם ישתף פעולה עם עוזרו לבנדה. אנטואן קונטה נקנס

(גודל טקסט)

קצת יותר מיממה עברה ממשחק ההפסד של בית"ר ירושלים 2:1 למכבי תל אביב, ונדמה שמעמדו של בני בן זקן נמצא בנקודת שפל. המאמן הגיע עם שאר הצוות המקצועי שלו, גילי לבנדה, מאמן הכושר שלומי ודררו והסקאוט ניר אפרתי לפגישה עם נציג הבעלים אלי אוחנה, שהבהיר לבן זקן כי הוא חייב לעבוד בשיתוף פעולה וההתנהלות שהייתה עד עכשיו, במסגרתה לא שיתף אחרים בהחלטותיו, לא תתקבל.


אוחנה הגביר לאחרונה מאוד את מעורבותו בעניינים המקצועיים, וכך זה גם ימשיך להיות בימים הקרובים בהכנה למשחק באשדוד, בו מצפים בצמרת המועדון לראות שינוי מיידי בגישה וביכולת. השיחה הייתה קשה מאוד, ומעמדו של בן זקן עדיין מעורער קשות אך בשלב זה הוחלט כי יישאר, ולא הוזכרו שמות של מאמנים שמועמדים להגיע לבית"ר אם וכאשר יפוטר. "חשבנו שבן זקן מתאים להיות המאמן של בית"ר, אבל נוכחנו לדעת שלא", אמרו במועדון והיטיבו לתאר את מצבו הרעוע של המאמן.




ביממה האחרונה קיבלו ראשי המועדון אלי טביב ואלי אוחנה דעות ומסרים מגורמים שונים במועדון וסביבו על כך שייתכן שהתפקיד "גדול" על המאמן הצעיר וחסר הניסיון, שאיבד את אמון השחקנים וכפי שפרסמנו אתמול, נמצא בנתק עם חלק מחברי הצוות המקצועי. במועדון מאמינים שאפשר וצריך להוציא הרבה יותר מהסגל הנוכחי, גם בנקודות ובעיקר בפן היכולת שמציגה הקבוצה על הדשא.



טביב ואוחנה. קיבלו מסרים שהתפקיד גדול על בן זקן (ערן לוף)


"גם כשניצחנו משחקים, היה לנו הרבה מזל", אמר שחקן בקבוצה. "הרבה גולים הגיעו ממבצעים של יכולת אישית וכשרון נטו של שחקנים, ולא כתוצאה ממהלכי כדורגל מסודרים על הדשא. בנוסף לכך היה לנו המון מזל, עם החמצות גדולות של היריבות שלנו, והיה יותר ממשחק אחד שפשוט גנבנו נקודות שלא באמת הגיעו לנו", הוסיף השחקן. כבר לפני מספר שבועות נערכה במועדון שיחה נוקבת ובה התבקש בן זקן ליישר את ההדורים עם הצוות סביבו, אך נראה על פי העדויות, שהמצב לא השתנה.


בבית"ר ירושלים אישרו את הפרטים ומסרו הודעה רשמית: "אלי אוחנה כינס את כל חברי הצוות המקצועי לשיחה בה הובהר לכולם כי המתיחות הקיימת לא יכולה להמשיך וכי על הצוות לשתף פעולה באופן מלא, לטובת הצלחת הקבוצה. כל אחד מהנוכחים הביע את אשר על לבו והעניינים לובנו, ומבחינת המועדון יוצאים כולם לדרך חדשה ומשותפת".




בן זקן ולבנדה. האווירה המתוחה תוביל לפרידה מהמאמן? (דני מרון)


עוד היום במועדון, המגן אנטואן קונטה עמד לוועדת משמעת פנימית בעקבות העובדה שהמריא לפני כחודש לצרפת ללא ידיעת המועדון וספג קנס כספי בלבד. "המועדון מבין ומתחשב במצב העדין והרגיש בו היה השחקן, לכן הוא נענש בקנס על תנאי. חשוב לנו שהשחקן ירגיש טוב וידע כי מבינים את מצוקותיו האישיות. עם זאת, הובהר לשחקן כי לא תינתן אפשרות להישנות העבירה. אנו מנחים את העניין מאחורינו ומתרכזים במשימות המקצועיות של המועדון בהן לקונטה יש חלק חשוב".


בנוסף, בדיון שנערך בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל נקנסה הקבוצה ב-10,000 שקלים בלבד, חרף העובדה שזו העמדתה השישית העונה בגין מעשי אוהדיה. הקבוצה נענשה על השלכת חפצים מצד אוהדיה לכר הדשא, אך ספגה עונש קל לאור העובדה שהושקעו כ-35,000 שקלים בניסיון לאיתור הפורעים, על אף שאלו לא זוהו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי