מתבשל טרייד: מרין לאובאץ הקרואטי הוצע למכבי חיפה

מרין לאובאץ
מרין לאובאץ | Gettyiamges

קלאוס אינו נמצא בתוכניות של הירוקים והוא עשוי לשוב לפאוק סלוניקי בתמורה למגן השמאלי בן ה-29. שלומי אזולאי שב לאימונים מלאים, פרייזר הכחיש שיגיע העונה: "אסיים את השנה בוויטסה"

(גודל טקסט)

סטפנוס אתנסיאדיס, "קלאוס", יעזוב ככל הנראה את מכבי חיפה בינואר. החלוץ היווני לא נמצא בתכניות של הצוות המקצועי בראשותו של מו אלאך, אך לירוקים יש בעיה. קלאוס ששיחק עם פאוק במוקדמות הליגה האירופית לפני המעבר לישראל לא יכול לעבור לקבוצה שלישית. המשמעות היא שהחלוץ יכול לחזור לפאוק או לעבור לליגה בה תתחיל עונה חדשה כמו סין או ארה"ב לדוגמה.

כפי שכבר פרסמנו, מאחורי הקלעים נעשים ניסיונות להחזיר את קלאוס לפאוק. הקבוצה היוונית לא מתלהבת מהמהלך, אך כדי להוזיל עלויות מוכנה לכלול בעסקה את המגן השמאלי הקרואטי מרין לאובאץ (29). מדובר בשחקן שגדל באוסטריה והעביר 12 שנה מנערים עד בוגרים באוסטריה וינה. בהמשך שיחק ברייקה והגיע לפאוק ב-2015. העונה שיחק תשעה משחקי ליגה וכבש שער אחד, אך הוא לא נמצא בתכניות של הקבוצה היוונית. למגן חמש הופעות במדי נבחרת קרואטיה.

לאחר שני ימי חופשה ועדיין עם זיכרון מההפסד הביתי מביך לבני יהודה בשבת, שבה היום מכבי חיפה לאימונים והחלה ובהכנות לקראת המשחק ביום שני מול הפועל באר שבע. בחיפה מודעים לכך שהקבוצה חייבת ליצור שינוי משמעותי ביכולת בכדי לנסות ולהוציא אפילו נקודה במשחק החוץ מול האלופה. "כמו שאנחנו נראים בשבועיים האחרונים, אם לא יהיה שינוי קיצוני ביכולת, יש סיבה לחשוש מהמשחק מול באר שבע" אמרו במועדון.


הוצע למכבי חיפה. מרין לאובאץ (Gettyimages)

 בין המתאמנים היה שלומי אזולאי, שהחלים מניתוח לשחזור גידים במפשעה ולאחר בדיקת MRI שעבר אתמול קיבל את האישור לשוב לאימונים מלאים. גיאורגי קוסטדינוב וקלאוס ישובו לאימונים מלאים בשבועיים הקרובים, לפי הודעת המועדון. גם נטע לביא צפוי לחזור לכשירות מלאה ולאימונים בשבוע הבא.

בינתיים, הצוות המקצועי החדש כבר חושב על שינויים בחודש ינואר. המנהל הטכני מו אלאך לא מתכוון לבצע מהפכה ובניגוד למה שעשה בעונה שעברה קודמו בתפקיד טור-כריסטיאן קרלסן, ההולנדי צפוי לבצע בין שניים לשלושה שינויים בלבד. בגזרת הבלמים, הקפטן דקל קינן יעזוב בעוד שבועיים לארה"ב ואילו שי בן דוד צפוי לצאת בהשאלה להפועל עכו. בנוסף, כפי שפורסם לאחרונה במועדון ינסו להשתחרר מהמגן עומרי בן הרוש למרות שהאחרון מחזיק חוזה לעונה וחצי אצל הירוקים.

בכל הנוגע לצירוף מאמן, מי שנחשב לאחד המועמדים המובילים, ההולנדי האנק פרייזר שבימים אלו מדריך את ויטסה, הכחיש את האפשרות שיתפטר: "אני רוצה לסיים כאן את העונה". כשנשאל על מכבי חיפה השיב: "אלו דיווחים שאין להם חשיבות בעיניי, זה ממש לא נושא רציני לדון עליו".


אלאך. לא מתכנן מהפכה כרגע (אודי ציטיאט)

במקביל, אלאך כאמור ינסה להחתים מגן שמאלי זר כשלאחרונה קיימת התלבטות אם להביא בנוסף קשר אחורי או עושה משחק. בצוות המקצועי החדש של מכבי חיפה חושבים לאחרונה שלקבוצה חסר קשר מרכזי שישדרג את הקבוצה ולא מן הנמנע שיגיע שחקן דווקא בעמדה זו. "יש לנו מספר שחקנים בעמדה הזאת, אבל אף אחד מהם לא מוכיח את עצמו ואם אנחנו רוצים להתקדם, אולי צריך למצוא את השחקן המתאים", אמרו במועדון הירוק.

עוד במכבי חיפה, המועדון נקנס ב-2,000 שקלים על ידי בית הדין של ההתאחדות לכדורגל בעקבות השלכת חפצים לכר הדשא. המועדון עדכן כי שני קטינים זוהו על ידי המצלמות והורחקו ל-30 ימים מסמי עופר לצד ביטול המינוי העונתי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי