קרויף נחוש להשאיר את מיכה, מכבי ת"א תנסה למנוע את מעברו לשווייץ

דור מיכה
דור מיכה | דני מרון

הקשר, כפי שנחשף לראשונה בספורט1, מחזיק בהצעה על סך 550 אלף יורו מיאנג בויז. אינברום נכלל ברשימות של ההולנדי, שרוצה להאריך את חוזהו של ריקן. באטוקיו ופיליפנקה עשויים לעבור לאשדוד במסגרת טרייד

(גודל טקסט)
המשא ומתן המתקדם של דור מיכה עם יאנג בויז, שנחשף אתמול (רביעי) בספורט1, מעסיק את מכבי תל אביב. ג'ורדי קרויף נחוש להשאיר את הקשר בקבוצה, וביקש מראשי המועדון לעשות הכל כדי להחתים אותו על חוזה ארוך טווח. כזכור, השחקן בן ה-25 חתם לפני מספר שנים על חוזה ללא סעיף שחרור כאשר בקבוצה הובטח לו כי אם תגיע הצעה מאירופה, הצדדים ינסו להגיע להבנות. 

המגעים של סגנית האלופה עם נציגיו של מיכה נמשכים כבר מספר שבועות, כאשר מכבי תל אביב הציעה לקשר חוזה לארבע שנים ושכר עונתי של כ-400 אלף יורו לעונה. מדובר בהצעה נמוכה יותר מאשר זו של יאנג בויז, העומדת על כ-550 אלף יורו לעונה. הצהובים מתכננים פגישה נוספת עם מיכה במטרה להגיע עמו להבנות, אך במקביל גם חושבים על אפשרויות לחזק את הסגל במקרה והקשר יעדיף לעבור לשווייץ. בינתיים, מכבי תל אביב פתחה בשיחות עם אבי ריקן כאשר היא מעוניינת להאריך את ההתקשרות איתו לשלוש שנים נוספות. השיחות יימשכו כאשר בן מנספורד ישוב מחו"ל.   


בגזרת החיזוק, מועמדותו של ליאור רפאלוב מתחזקת בעקבות האפשרות לפיה מיכה יעזוב. אולם קשר קלאב ברוז' הוא אינו השם היחיד בפנקס של קרויף. גם אור אינברום, שנרכש בקיץ על ידי גנט והושאל למאריבור שהחליטה לוותר על שירותיו, עשוי להצטרף. הקשר עשוי להגיע בהשאלה עד לסיום העונה, ורק אז יוחלט האם לרכוש אותו מגנט כאשר מגעים עם סוכנו דודו דהאן כבר מתנהלים. 


בנוגע לגדי קינדה, הצהובים קרובים לסיכום עם מ.ס. אשדוד לגבי צירופו. קבוצתו של הקשר דורשת 1.8 מיליון יורו עבור מחצית מהכרטיס של הקשר כאשר מכבי תל אביב מוכנה להעביר לאשדוד את כריסטיאן באטוקיו, איגור פיליפנקה ובסיום העונה את מאוויס צ'יבוטה או אליאל פרץ, המושאלים לבני יהודה. במועדון מחכים לאישור של מיץ' גולדהאר, וגורם הבהיר: "נבצע שינויים בינואר עם מחשבה גם לקראת הקיץ הקרוב. אלמוג כהן עדיין מועמד, וגם יש לפחות זר אחד שמתקיים מולו משא ומתן לקראת פתיחת חלון ההעברות".  




בקרוב בצהוב? אינברום (אתר רשמי)  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי