גורם במכבי חיפה: "יהיה קשה להיפרד מקאיו בינואר"

קאיו
קאיו | ערן לוף

הירוקים מבינים כי חוזהו הגבוה של הברזילאי יהווה מכשול משמעותי לקראת חלון ההעברות. קלאוס וקוסטדינוב לא התאמנו ובספק ליום שני, הירוקים שוקלים את הטרייד עם פאוק סלוניקי במסגרתו קלאוס יעזוב ולאובאץ יגיע

(גודל טקסט)
במכבי חיפה חזרו אתמול (רביעי) לאימונים לאחר שני ימי חופשה והשחקנים ערכו שני אימונים אינטנסיביים בכדי לנסות ולהחזיר אותם לכושר גופני ראוי כהכנה לקראת המשחק מול הפועל באר שבע ביום שני. אם בטרום העונה המשחק בין הקבוצות נחשב ל'משחק העונה', כעת בקבוצה מקווים לעבור אותו בשלום, בתקווה לשוב לחיפה עם נקודות. "אנחנו בתקופה לא טובה ומשחק טוב בחוץ יכול להיות משמעותי להמשך הדרך", אמרו במועדון.


צמד הזרים גיאורגי קוסטדינוב וסטפנוס אתנסיאדיס לא התאמנו אתמול וככל הנראה לא יהיו חלק מהסגל בשני. בהמשך לפרסום אתמול סביב הטרייד שהוצע למכבי חיפה לפיו קלאוס יחזור לפאוק סלוניקי ובתמורה תקבל את המגן הקרואטי מרין לאובאץ, במועדון הירוק אישרו כי אכן קיימת הצעה כזאת, אך טרם התקבלה החלטה בנושא. בכל מקרה נראה כי במועדון ירצו להיפרד מקלאוס, שלא הצליח להתאקלם במועדון.



שחקן זר נוסף שקיימת אכזבה ממנו הוא קאיו, ולאחרונה החליטו בצוות המקצועי החדש לשנות לו תפקוד אך גם בתפקידו החדש הברזילאי לא הרשים מול בני יהודה ובקבוצה יצטרכו לקבל החלטה לגבי עתידו. "יהיה קשה להיפרד מקאיו בינואר בגלל החוזה הגבוה שלו ולכן אנחנו מנסים למצוא פתרון ואולי שינוי תפקוד יביא ליותר תפוקה ממנו", אמר גורם במועדון.


בצוות המקצועי יקבלו הצעה בימים הקרובים אם להחזיר לסגל את המגן עומרי בן הרוש וזאת לאור הרצון להיפרד ממנו כבר בחודש ינואר ולתת עדיפות בעמדת המגן לזר שיגיע וליונתן לוי, שפתח מול בני יהודה. הבשורה המשמחת הייתה חזרתו של הקשר שלומי אזולאי לאימונים לאחר ההיעדרות של חודשיים אך הצוות המקצועי טרם החליט אם כבר במשחק מול באר שבע יחזור אזולאי לסגל. נטע לביא יחזור לאימונים מלאים רק בשבוע הבא.




יישאר עד לסיום העונה? קאיו (ערן לוף) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי